xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בעקבות הפיצוץ: ראש ממשלת לבנון התפטר

המשבר הכלכלי בלבנון והלחץ הציבורי מובילים כעת גם למשבר פוליטי; אחרי התפטרות 5 שרים בכירים, ראש הממשלה הכריז על התפטרות הממשלה כולה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
התפטרות הממשלה בלבנון: צילום מסך כאן 11
התפטרות הממשלה בלבנון: צילום מסך כאן 11

בעקבות הפיצוץ האדיר בנמל ביירות, ובעיקר בגלל גל מחאות נגד הממשלה על מצבה הכלכלי והחברתי הקשה של לבנון. חסן דיאב, ראש ממשלת לבנון הודיע אמש (שני) על התפטרותו מהתפקיד.

דיאב הודיע על התפטרותו בשידור חי בטלוויזיה: "עשינו מה שיכולנו כדי להציל את המדינה, אבל השחיתות מונעת מאיתנו. הדאגה הראשונית שלנו היא למצוא כרגע את האשמים (בפיצוץ). הגיע הזמן שתהיה כאן ממשלה שתכבד את החוק ואת העם. השחיתות גדולה יותר מהממשלה בלבנון. אני מודיע על התפטרות הממשלה".

התפטרותו בא אחרי גל פיטורים של 5 שרים בכירים מהממשלה בעקבות המשבר. ראש הממשלה המתפטר הגיע למשכנו של הנשיא עון והגיש את התפטרותו הרשמית. הנשיא מצידו קיבל את ההתפטרות וביקש מהממשלה המתפטרת להמשיך את כהונתה כממשלת מעבר, עד להרכבת ממשלה חדשה.

כאמור ההתפטרות באה בעיקר בגלל גל המחאות בימים האחרונים. אלפי אזרחים לבנוניים מפגינים נגד הממשלה. אלפים אף מגיעים לבניין הפרלמנט בבירה ביירות ומנסים לפרוץ אליו. כוחות הביטחון לעומתם מנסים להדוף את המפגינים עם רימוני גז ועם אמצעי פיזור נוספים, למרות זאת, לחלק מן המשרדים הממשלתיים המפגינים כן הצליחו לפרוץ.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x