xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בעקבות הדיון בכנסת; הבית הלבן תוקף את טוויטר

לאחר הדיון בכנסת אותו הובילה חברת הכנסת מיכל קוטלר-וולש (כחול לבן). הבית הלבן תוקף את טוויטר בגין צנזורה של ציוצים של טראמפ, אך ציוצים של חמינאי הקורא להשמדת ישראל נשארים ללא צנזורה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ח"כ מיכל קוטלר-וונש בדיון בכנסת
ח"כ מיכל קוטלר-וונש בדיון בכנסת

גורם רשמי ברשת טוויטר אמר בסוף השבוע שעבר במהלך דיון בכנסת אותו הובילה ח"כ מיכל קוטלר-וונש (כחול לבן) כי "פלטפורמת המדיה החברתית לא תסיר ציוצים שקראו להשמיד את ישראל על ידי המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי".

היום (שני) במהלך שימוע שנערך בכנסת בוועדת העליה והקליטה על מדיניות חברות הרשת החברתית בנושא אנטישמיות ואלימות אמרה ח"כ קוטלר-וונש: "מאכזב שנציגי טיק טוק לא הגיעו ברגע האחרון לדיון. טיק טוק מאפשרת למיליוני ילדים וצעירים להיחשף לתוכן אנטישמי ללא כל הגבלה וחייבת לתת על כך דין וחשבון".

ח"כ מיכל קוטלר-וונש היום בדיון בכנסת

בשימוע התברר כי ‎פייסבוק מודה שלוקח להם 36 שעות להוריד תוכן אנטישמי נגד יהודים מאינסטגרם. ח"כ מיכל קוטלר וונש: "זו הסיבה מדוע יש צורך בהגדרה ברורה לדברי שנאה ואנטישמיות. פייסבוק חייבים לאמץ את ההגדרה הבינ"ל לאנטישמיות, מדיניותה של גוגל נשמעת טוב על הנייר אבל לצערי אנחנו לא רואים תוצאות בשטח. גוגל לא מצליחים להתמודד עם תופעת האנטישמיות המודרנית שכוללת מוסר כפול כנגד מדינת ישראל וכנגד הציונות".

במהלך דיון בכנסת ביום רביעי האחרון בכל הנוגע לאנטישמיות ברשתות החברתיות, שאל עורך הדין לזכויות אדם, ארסן אוסטרובסקי, מהקונגרס הציוני העולמי, מדוע ציוצים של נשיא ארה"ב עוברים צנזור על ידי טוויטר, בניגוד לאלו של האייתולה חמינאי, ש"קרא ממש לרצח העם של ישראל והעם היהודי", כך לפי אוסטרובסקי.

הדבר הביא את הבית הלבן להאשים את טוויטר ב"הטיה נגד השמרנים", שכן החברה סימנה או מחקה לאחרונה ציוצים של הנשיא דונלד טראמפ בגין "האדרת אלימות "והפצת מידע שגוי".

מזכירת העיתונות של הבית הלבן קיילי מקנאני, מתחה ביקורת על טוויטר בגלל הסטנדרד הכפול. "חשבתי שזה יפתח את העיניים," אמרה מקנאני. "אבל זה אומר לנו איפה חברות המדיה הללו עומדות, איפה הן לא מוכנות לצנזר את הציוצים של האייתוללה חמינאי, אבל הן מוכנות לצנזר את הציוצים של הנשיא טראמפ".

"זה ממש מחריד, וזה פשוט מראה את ההטיה המפתיעה שלהם נגד השמרנים ונגד הנשיא, אנחנו נוקטים בפעולה". מקנאני אמרה כי הממשל מגיש עתירות לגורמים המתאימים בדבר הצעות לשינויים רגולטוריים, בכדי לתת אחריות לחברות המדיה החברתית על הצנזורה שלהן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x