xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בעזרת דחלילים: הכפר מקמבודיה שנלחם בצורה מוזרה בקורונה

במדינה הבודהיסטית ברובה מאמינים שלכל עצם יש נשמה ושהבובות בדמות אדם מונעות מחלות מסוכנות; "הכנתי את טינג מונג כדי למנוע מנגיף הקורונה לאיים על משפחתי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דחליל אילוסטרציה: צילום Pixabay
דחליל אילוסטרציה: צילום Pixabay

בקמבודיה הבודהיסטית עומד על המשמר מול כל בית כמעט דחליל עם חולצה מעוטרת פרחים וסיר פלסטיק המשמש כראש כדי להדוף את נגיף הקורונה – כך דווח באתר CTV News.

הדחלילים נקראים "טינג מונג", והם צצים לעיתים קרובות בכפרים שנפגעו קשות ממחלות זיהומיות כמו קדחת דנגי. הטינג מונג נועדו להרחיק רוחות רעות המעוניינות לפגוע במשפחות תמימות על ידי הפצת מחלות. בכפר של סוק, טראפינג סלה, לא לוקחים שום סיכון – יש דחליל קשור לשער של כמעט כל בית. התושבים מאמינים כי הקורונה מפחדת מהדחליל.

חקלאית העונה לשם, סוק צ'אני, בת ה-45 מחזיקה שני דחלילים שהוצבו מול בית העץ שלה במחוז קמפונג צ'אם: "הכנתי את טינג מונג כדי למנוע מנגיף הקורונה לאיים על משפחתי" אמרה לתקשורת המקומית.

החקלאי טון פינג, בן 55, ממלא בגדים ישנים בזרועו של טינג מונג, שלבוש בחולצה ורודה זוהרת וקסדה לראשו: "זה השני שלי, הראשון נשבר". בקמבודיה יש 283 נדבקים בקורונה בסך הכל, אף לא מקרה מוות אחד. עם זאת, אנליסטים טוענים כי המספר הנמוך של המקרים יכול לנבוע ממחסור בבדיקות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x