xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בני זוג עטו מסכות עם צלב קרס, וטענו: "אנחנו לא נאצים"

גבר ואישה הורחקו לשנה מרשת וולמארט אחרי שתועדו בסניף במינסוטה עוטים מסכות ועליהן צלב קרס; רשת וולמארט הודיעה שבני הזוג יורחקו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה קורונה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה קורונה (צילום Pixabay)

ביום שבת האחרון, באחת מרשת החנויות של וולמארט בארה"ב, בני זוג תועדו מגיעים לקופה והמסכות עם הסמל הנאצי על פניהם. קונים אחרים בחנות היו המומים מהמסכות ודרשו מבני הזוג להסירן.

"אתם חולים, אתם לא יכולים לעטות את המסכות האלה", נשמע אדם אומר להם. "אני לא נאצית", השיבה האישה והתעקשה שהיא עוטה את הסמל הנאצי על פניה כ"מחאה נגד הסוציאליזם באמריקה". אך הניפה אצבע משולשת והצדיעה במועל יד

קול נוסף נשמע מבקש ממנה: "תסירי את המסכה". בתגובה מצביעה האישה על המסכה שלה ואומרת: "אני מנסה להסביר לכם. אם תצביעו לביידן, זה מה שנקבל, שלטון נאצי".

אחרי שהתיעוד הופץ ברשת, פרסמה רשת וולמארט הודעה: "מה שקרה בחנות שלנו אינו מקובל. אנו שואפים לספק סביבת קניות בטוחה ונוחה לכל לקוחותינו ולא נסבול כל סוג של אפליה או הטרדה בשום היבט". עוד נמסר כי "אנחנו מבקשים מכולם לעטות מסכה בחנויות, ומצער שחלק מהאנשים מנצלים את המגפה כדי ליצור סיטואציה לא נעימה ללקוחות".

רפאלה מולר, שתיעדה את הזוג, כתבה בפייסבוק: "גדלתי בגרמניה. מאז שנולדתי שמעתי על סבתא רבתא שלי שנלחמה במחתרת נגד הנאצים". מולר הוסיפה: "תנו לי להבהיר אחת ולתמיד, צלב קרס הוא סמל של שנאה. לא מניפים אותו, לא לובשים אותו, לא משתמשים בו או מגנים עליו בשום צורה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x