xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בני גנץ: "אמשיך לעשות כל שביכולתי כדי לקדם את תוכנית השלום האמריקאית"

שר הביטחון בני גנץ בעמוד הפייסבוק שלו: "אנו בתקופה רגישה ביותר בנושא הקורונה ואם לא ניזהר נמצא את עצמנו מהר מאוד במצב חמור יותר ממה שהיינו בו. זה הנושא הכי חשוב עכשיו למדינת ישראל."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

שר הביטחון כתב בפוסט בפייסבוק: "כמו בכל סוף שבוע, כמה מילים ממני אליכם, חשוב לי שתקראו עד הסוף. נתחיל מהחדשות הטובות – המשק הישראלי שב לפעילות. הרכבת חוזרת, פתחנו את עולם התרבות, ניתן לקיים חתונות ואנשים יוצאים בחזרה לעבודה."

"אנו מנסים לחיות תחת שגרת קורונה ולטפל נקודתית במוקדי הדבקה. במשרד הביטחון אנו פועלים בכדי להיערך לאפשרות של גל שני-בהצטיידות, בהכנת העורף וגם באמצעות המכון הביולוגי הפועל במרץ למציאת חיסון לקורונה. ועדיין, יש עלייה במספר הנדבקים. יותר מ-300 רק מאתמול. מספרים שלא ראינו מאז אפריל."

"יש התרופפות במשמעת, בקשב ובזהירות של הציבור. אני קורא לכם, אזרחי ישראל, הקשיבו להנחיות, שמרו על עצמכם ועל הוריכם. אין לנו שום אינטרס ורצון לחזור אחורה-חייבים להטמיע את שגרת הקורונה. האמינו לי-אין דבר חשוב היום בציבוריות יותר מהמאבק מול הקורונה. להציל חיי אדם, להחזיר את המשק לתפקוד-זו המשימה הכי חשובה בעת הזו."

"לכן, אני גאה מאוד שהפעלנו את קבינט הקורונה, שמתכנס, ומקבל החלטות באופן אפקטיבי ושקול. כך נמשיך לנהוג. אחד הנושאים המהותיים בטיפול בקורונה הוא השאלה הכלכלית. חלק מהצורך הדחוף בהקמת הממשלה, הוא להעביר סוף סוף תקציב. השבוע קיימנו דיונים עם הפקידות המקצועית באוצר ועם מומחים כלכליים, בין השאר, על משך הזמן אליו התקציב צריך להתייחס. מדובר בסוגיה מקצועית וזו הדרך היחידה להסתכל עליה."

"בניגוד לאמירות חסרות ביסוס של גורמים אינטרסנטיים, לא אאפשר לסוגיה שמשפיעה על כל אחת ואחד במדינה להפוך לכלי פוליטי או עניין פרסונלי. את ההחלטה אקבל אך ורק לפי השאלה-מה טוב לאזרחי המדינה."

"לצד הטיפול בקורונה, השבוע שוחחתי עם מזכיר ההגנה האמריקאי ונפגשתי עם ראש הממשלה ושר ההגנה של יוון שהגיעו לארץ במסגרת חיזוק שיתוף הפעולה בין המדינות. קיימתי גם דיונים עם גורמים ביטחוניים ומדיניים בנושא ההשלכות האפשריות של החלת החוק הישראלי ביהודה ושומרון. אני עושה, ואמשיך לעשות כל שביכולתי כדי לקדם את תוכנית השלום האמריקאית באופן שלא יסכן את הסכמי השלום שלנו, את יציבות האזור וכמובן באופן שבו לא ניקח אחריות על עשרות אלפי פלסטינים ונאפשר לכל מי שחי ביהודה ושומרון, יהודים וערבים, חיים בכבוד. זו מחויבותי ולפיה אפעל."

"בתחילת השבוע ביקרתי במשרד המשפטים. היה לי ברור מאליו שהביקור הראשון שלי מחוץ למשרד הביטחון יהיה במקום הזה. הגעתי כדי להבהיר שאנחנו נעמוד לצד גורמי אכיפת החוק כדי שיוכלו לעשות את תפקידם כשורה, ללא מורא וללא משוא פנים. אני מתכוון לבקר בעוד משרדי ממשלה – ללמוד, להכיר את האנשים מאחורי העשייה ולסייע ככל הניתן בכל תחום."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x