xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בניגוד לעמדתו של נתניהו: יפעת ביטון אישרה את החרגת חדרי הכושר והבריכות, והודחה מראשות הוועדה

למרות דעתו של ראש הממשלה, יו"ר ועדת הקורונה. החליטה לאשר את חדרי הכושר; מיקי זוהר: את מודחת מהתפקיד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יום סוער בוועדת הקורונה, לאחר שראש הממשלה ושר הבריאות החליטו לצמצם את התו הסגול, ולסגור את חדרי הכושר והבריכות, יו"ר וועדת הקורונה חבר הכנסת יפעת שאשא-ביטון החליטה להחריג את חדרי הכושר והבריכות.

קודם לכן, ישבה חברת הכנסת ביטון בדיונים עם ראש הממשלה לפני הוועדה, והופעלו עליה לחצים כדי שלא תאשר את ההחרגה. בנוסף, הובהר לה שלא תמשיך בתפקידה במידה וההחלטה תעבור.

בסיום ההצבעה בוועדה אמר ‏יושב ראש הקאוליציה מיקי זוהר לחבר הכנסת יפעת שאשא ביטון: "נגמר לך הסיפור. תשכחי מראשות הוועדה". לאחר שהצביעה בניגוד לעמדת הממשלה.

עוד הוסיף מיקי זוהר לשאשא ביטון בסוך הדיון: ״שיהיו לך חיים נעימים, סיימת את דרכך בליכוד.״ שאשא ביטון השיבה: ״תלמדו להתנהל.״ מספר דקות לאחר מכן שיגר זוהר מכתב לועדה המסדרת ובו הוא אומר כי הליכוד החליט להדיח את ביטון מראשות הוועדה.

כאמור, החלטה של ראש הממשלה ושר הבריאות לגבי חדרי הכושר והבריכות התקבלה לפני מספר ימים, וההחלטה אושרה בממשלה ובקבינט הקורונה.

יושב ראש הקואליציה מיקי זוהר הגיב להחלטה ואמר: "צר לי שחברת כנסת מהקואליציה בחרה בדרך פופוליסטית וחסרת אחריות על גבם של הרשויות הנלחמות למניעת מגפת הקורונה והחליטה לפעול כנגד עמדת הקואליציה. במקום להיכנס מתחת לאלונקה ולסייע לממשלה לנהל את המשבר הזה באופן אחראי, היא בחרה לתקוע מקלות בגלגלי הקואליציה. לא נוכל לסבול התנהגות כזו."

חבר הכנסת גדעון סער השיב אף הוא: "ללא קשר לתוכן ההחלטות שקיבלה היום ועדת הקורונה:
‏הכנסת אינה חותמת גומי של הממשלה, נכון יותר לשכנע את ועדות הכנסת באמצעות מסד נתונים ולא באמצעות איומים ולחצים. בנוסף, הדחת יו״ר הועדה – אינה הדבר הנכון לעשות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x