xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בנט "מוכן להכנס לקואליציה"

על רקע הביקורת בעניין תפקוד הממשלה אל מול נגיף קורונה, ח״כ נפתלי בנט הודיע כי הוא מוכן להיכנס לממשלה גם ללא תפקיד שר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יו״ר ימינה וחבר האופוזיציה נפתלי בנט, אמר היום (רביעי) בראיון לרדיו 103 כי הוא מוכן להכנס לקואליציה גם ללא תמורה בתפקיד שר. בנט אמר, ״אני מוכן להיכנס לקואליציה גם בלי לקבל תפקיד שר אם ימנו אותי לפרוייקטור של המאבק בקורונה, אבל בתנאי שיתנו לי סמכויות״.

בנט נותן פתח לשיתוף פעולה אפשרי, כאשר קודם הרכבת הממשלה דרש בנט כתנאי את תפקיד שר הבריאות, אך גם להצעה הזו סירב ראש הממשלה בנימין נתניהו והעניק את התפקיד ליולי אדלשטיין.

בנט מרבה לתקןף את הממשלה על המדיניות שלה בעניין הקורונה. מפלגת ימינה תקפה את הממשלה ואף הביאה הצעת אי אמון בממשלה על רקע חוסר התפקוד לטענתם.

בהודעה נכתב: "הממשלה החדשה נכשלה בגיבוש מדיניות לטיפול בקורונה. צורת הטיפול שלה באזרחי המדינה, העסקים הקטנים ובמערך הבדיקות מנותק לחלוטין מהצורך של העם. הממשלה לא מקדמת בדיקות כעניין שבמטרה."

"אנחנו מבזבזים חודשים יקרים בקצב בדיקות נמוך, מה שמשאיר אותנו במצב של חוסר ודאות, למרות האפשרות להגדיל את היקף הבדיקות לכ-50 אלף בדיקות ביום. זה אפשרי, אך בשביל זה צריך לרצות. ‏ישראל איבדה אפשרות לבצע 60,000 בדיקות ביום.כרגע נעשות רק כמה אלפי בדיקות ביום, באיחור ניכר ובחוסר דיוק."

"חולים ממתינים ימים ארוכים בבית. משפחות וחברים של תלמידי ספר ״נגועים״ אינם נבדקים. חוזרים מחו״ל אינם נבדקים. זו המציאות שאליה הובילה אותנו הממשלה. וכאן אנחנו נמצאים. זו רשלנות, עצלנות, וקיבעון. 'ימינה' גיבשה עוד בתחילת המשבר תוכנית לאומית לטיפול במשבר הקורונה מבלי לרסק את החברה. תוך שימת דגש על מערך בדיקות והסברה משופר והחייאת המשק הישראלי."

ח״כ גדעון סער תמך בהודעה של בנט לפיה הוא מוכן להיכנס גם ללא תפקיד שר וכתב: ‏"יש לחדש את המו״מ לצירוף סיעת ״ימינה״ לקואליציה. ״ימינה״ היא חלק מהמחנה הלאומי וקרובה אידיאולוגית לליכוד. אין סיבה שתשאר באופוזיציה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x