xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בנט הודיע: אקים קבינט קורונה חליפי

לאחר הביקורת על אופן טיפול הממשלה מול נגיף קורונה, חבר הכנסת נפתלי בנט מקים קבינט קורונה חליפי בהשתתפות פרופסורים, כלכלנים, ומומחים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאור הזינוק בהידבקות בקורונה וצניחת הכלכלה, ולאור הביקורת של חבר הכנסת בנט על אופן טיפול הממשלה בטיפול במגיפה, שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט מקים קבינט קורונה אזרחי חלופי (קבינט צללים של הקורונה) של מומחים מתחומי הבריאות, האפידמיולוגיה, העסקים והחירום.

צוות הקבינט יגבש דרכי פעולה להתמודדות כלכלית-רפואית אל מול המשבר, יסייע במידע לציבור, ובפעולות לצמצום הפגיעה בכלכלה. כך נמסר בהודעה.

בין חברי הקבינט יהיו: ח"כ נפתלי בנט, אלוף (מיל') גיורא איילנד – לשעבר ראש אגף המבצעים וראש אגף התכנון בצה"ל, פרופ׳ עומר מואב – פרופ' לכלכלה, ד״ר מיכאל שראל – לשעבר, הכלכלן הראשי של משרד האוצר, ואביר קארה – מייסד קבוצת ״השולמנים״ של בעלי העסקים בישראל, ועוד נוספים. הקבינט יתכנס ביום ראשון הקרוב ויהווה קבינט חליפי לקבינט הקורונה של הממשלה.

ח"כ נפתלי בנט מסר: ״מדינת ישראל מצויה במשבר פרנסה הולך ומחריף, מהקשים בתולדותיה. קבינט הקורונה האזרחי נרתם לסייע בקבלת החלטות ובהנעת פעולות על מנת להציל את פרנסת אזרחי ישראל תוך שמירה על בריאותם.״

גם גיורא איילנד כתב: "ישראל במשבר לאומי. איכות הטיפול במשבר לאומי נבחנת בראש וראשונה במידת יכולתה של המדינה לגייס את כל המשאבים הלאומיים הרלבנטים- טכנולוגים וניהוליים, ביעילות ובמהירות. נכון לעכשיו לא הצלחנו בכך, ולכן נכון לעשות מאמץ בכדי למצות משאבים אלה, יותר ואחרת".

אביר קארה שמנהל את קבוצת השולמנים, מסר: "משבר הקורונה חשף יותר מכל את ההזנחה רבת השנים של המגזר העסקי בישראל. אנחנו אנשי עסקים, יצרנים ויזמים עלינו נגזרה המשימה להפוך משבר להזדמנות ונעשה זאת. קבינט הקורונה האזרחי הוא הזדמנות ללמוד ולהציע למדינה כיצד יהיה נכון יותר להתייחס לשותפים שלה. יש לנו משימה לעשות, נעשה ונצליח".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x