xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בנגלדש: בעלים של בית חולים נעצר רגע לפני שנמלט מחופש לאשה; הוא נתפס נותן אלפי אישורי בדיקות קורונה מזויפות

בעל בית חולים מבנגלדש נעצר כשהוא מחופש לאשה בעת שניסה לברוח להודו, בבעלותו שני מתקנים רפואיים בעיר דאקה, שם הוציא כ- 6,300 דוחות בדיקה מזויפים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה - צילום: Pixabay
אילוסטרציה - צילום: Pixabay

המשטרה בדאקה – בנגלדש עצרה אדם בגין הוצאת דוחות בדיקות מזויפות של נגיף הקורונה, האיש בעל שני בתי חולים, נעצר כשהוא מנסה לברוח מהמדינה להודו.

לאחר מצוד בן תשעה ימים, גורמי ביטחון עצרו לבסוף את האיש, שלכאורה הנפיק אישורים לאנשים שהם נקיים מהנגיף בלי אפילו לבדוק אותם.

האיש שניסה להימלט נעצר בגבול מחופש לאשה ולבש בורקה. כך דיווחה סוכנות הידיעות – AFP.

שאהד הוא יו"ר קבוצת ריג'נט, ובעלים של שני בתי חולין בבירת בנגלדש, דאקה, שני בתי החולים לא חידשו את רישיונותיהם, אך הממשלה איפשרה להם לפעול כמקום לטיפול בחולי קורונה.

בבתי החולים של שאהד נטען כי ביצעו 10,500 בדיקות, אך רק 4,200 מתוכם היו אמיתיים, לכאורה 6,300 אישורים ניתנו ללא ביצוע בדיקות. על פי החשד, הוא גם לקח כסף מאנשים לבדיקות וטיפול בנגיף, למרות שסיכם עם הממשלה לספק טיפולים אלה בחינם בבתי החולים שלו.

בדיווחים בתקשורת נמסר כי המקרים האחרונים של בדיקות מזויפות צפויות להשפיע על מהגרי עבודה מבנגלדש, שהרווחים שלהם מחו"ל מביאים כ -19 מיליארד דולר (16.6 מיליארד יורו) בשנה למדינה. לאחרונה, איטליה השעתה את הטיסות מבנגלדש לאחר שכמה עובדים מבנגלדש הציגו לפי הדיווחים תעודות מזויפות.

בנגלדש החלה בפתיחת הכלכלה בחודש מאי לאחר הסגר, למרות שהמספרים הולכים ועולים בהתמדה. המדינה בדרום אסיה דיווחה על 196,323 זיהומים ו -2,496 מקרי מוות. מומחי בריאות מאמינים כי המספרים גבוהים בהרבה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x