xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"אכריח אותו לשלם בעתיד": בן 6 מארה"ב חייב את אימו ב-16 אלף דולר

בנה בן ה-6 של ג'סיקה השתמש באייפד שלה כדי לרכוש תוספות למשחק בסכום האסטרונומי של 16 אלף דולר, ואפל לא מוכנה להשיב לה את הכסף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

ג'סיקה ג'ונסון, בת 41 מהעיר ווילטון שבמדינת קונטיקט, החלה לשים לב לחיובים מוזרים של אפל ושל פייפאל. היא פנתה ל-Chase, הבנק ומנפיק כרטיס האשראי שלה, וגם שם לא הבינו בדיוק מה מקורם של החיובים. 

ג'סיקה הגישה תלונה רק כאשר הסכום הגיע ל-16 אלף דולר. לאחר כמה פניות לגורמים שונים, היא הגיעה לאפל, ומשם הראו לה איך לבדוק מאיפה הגיע החיוב, ומשם ראתה שבנה, ג'ורג', שילם זאת.

ג'ורג' ג'ונסון בן ה-6 חייב את כרטיס האשראי של אמו ביותר מ-16 אלף דולר (מעל 50 אלף שקלים) כדי לרכוש תוספות במשחק האהוב עליו, Sonic Force. מאחר שעברו יותר מ-60 יום ממועד החיובים, נציגי השירות של אפל לא הסכימו לבטל אותם, והאם תצטרך לשלם זאת.

"בוודאי שאם הייתי יודעת שיש בקרת הורים, לא הייתי נותנת לבן השש שלי לצבור חיובים של כמעט 20 אלף דולר עבור טבעות זהב וירטואליות", העידה. "המשחקים האלה מתוכננים כדי לגרום לילדים להוציא כסף. איזה אדם בוגר היה מוציא 100 דולר על תיבה עם מטבעות?".

"הבן שלי לא הבין שמדובר בכסף אמיתי. איך הוא יכול להבין את זה? הוא משחק במשחק מחשב בעולם שהוא יודע שהוא לא אמיתי, אז למה שהכסף יהיה אמיתי?", אמרה ג'סיקה. כעת היא מתקשה להחזיר את הכסף. "לא קיבלתי משכורת מסודרת מחודש מרץ עד חודש ספטמבר. ההכנסה שלי ירדה ב-80% השנה בגלל הקורונה, יש מצב שאני אכריח אותו להחזיר לי את הכסף עוד 15 שנה, כשהוא יתחיל לעבוד".  

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
19/05/2023 06:53

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://accounts.binance.com/el/register-person?ref=T7KCZASX

24/04/2024 08:59

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x