xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בן גביר בראיון לDFN: "בנט תוקף אותי כדי להתקרב ללפיד"

יו"ר רשימת עוצמה יהודית איתמר בן גביר בראיון לחדשות DFN תוקף את בנט, מספר על הסיכוי לאיחוד בימין, ומסביר מדוע הוא מתנגד לתכנית טראמפ
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

איתמר בן גביר, יו"ר רשימת עוצמה יהודית בראיון מיוחד לחדשות DFN אחרי שלוש מערכות בחירות סוערות, מדבר על שגיאות הממשלה בביטחון ובמשפטים, על הטענה כי הוא סוכן שב"כ, והאם נפתלי בנט באמת שונא אותו?

בן גביר נלחם בימים אלה בתכנית טראמפ, לטענתו יש כאן אשליה אופטית: "צריך להבין המשמעות של התכנית האומללה הזאת, כמה קילומטרים מרעננה ומבאר שבע הולכת לקום מדינה פלסטינית."
בן גביר מזכיר כי היו גורמים בימין שטענו בעת פרסום התכנית שהיא טובה, בזמן שהוא התנגד, והיום הם עומדים יחד איתו בהפגנות נגד התכנית. לדבריו, "טוב לא יכול לצאת ממדינה פלסטינית, אני תמיד צעקתי שמדינה פלסטינית זה רוח גבית לטרור, וזה מה שהולך לקרות לצערי".

איתמר בן גביר (באדיבות המצלם)

"הממשלה כל הזמן עושה שגיאות"

לבן גביר יש בטן מלאה על התנהלות הממשלה, בעיקר בנושא הבטחוני והמשפטי. לטענתו ישנה התקפלות בטחונית בכל הארץ "תראו מה קורה בנגב, איזו הפקרות, תראו מה קורה בצאלים, נותנים לחיילים הוראות לא לרדוף אחרי גנבי ציוד צבאי", עוד הוא מספר על מקרה שייצג חיילים שבדואים איימו עליהם בדקירה, וכשניסו לטפל בהם חקרו דווקא אותם. "מה אמרו לו מצ"ח? אם הוא אמר לך שהוא ידקור אותך אז למה לא ברחת?"

בן גביר מאשים את שרי הביטחון לשעבר שלא עצרו זאת: "לא משנה מי יושב שם, בנט, ביבי, ליברמן, בסופו של דבר האג'נדה והרוח השולטת, היא רוח של כניעה התקפלות והתרפסות".

מה היית עושה כשר משפטים?

"צריך לשנות את השיטה, אני אמרתי שהחוק הראשון שצריך לשנות זה שינוי שיטת הרכב הוועדה לבחירת שופטים, אפשר לחוקק הרבה חוקים, כמו פסקת ההתגברות, חוק כזה או חוק אחר, אבל בג"צ תמיד יגיד שזה לא חוקי. כשאתה משנה את השיטה, ולא עוד חבר מביא חבר, אז אני חושב שהדברים יתחילו כאן להשתנות".

עוד הוא מוסיף כי "הבעיה היא ששרי המשפטים לאורך כל השנים, אולי למעט אמיר אוחנה שכן ניסה לעשות איזה שהוא שינוי, אבל שאר שרי המשפטים כולל איילת שקד שעשתה תיקונים קוסמטיים, משחקים "בנדמה לי", הם מתגאים בהכנסת שופט אחד שמרן, אבל במחיר הזה מכניסים שלושה שופטים אקטיביסטים".

"משפחת בנט מתעבים אותי, רפי פרץ? לא הופתעתי"

כבר שנה וחצי שמפלגות הימין מדברות על כך שאיחוד מפלגות הוא הכרח על מנת לשרוד אך בכל פעם שהאופציה הופכת ממשית זה לא קורה ורסיסי המפלגות מימין לליכוד נשארים.

האם יש סיכוי לאיחוד מפלגות מימין לליכוד?

"אנחנו לאורך כל השנה האחרונה דיברנו על פריימריז" מזכיר בן גביר, "לצערי כל מיני כאלה שדיברו שהם בעד פריימריז ברגע שהבינו שאנחנו בעד אז הם נהיו נגד".

בן גביר מסביר כי יש הבדלים של שמים וארץ בין התפיסה שלו לתפיסה של בנט, לתפיסתו מה שנכון לעשות זה לייצר שתי רשימות, אחת דתית אמונית של הימין האידיאולוגי והשנייה זאת הקבוצה של 'ימינה' שמנסה לדבר לקהל מאוד מסויים פחות דתי יותר חילוני.

ובכל זאת, "אנחנו לא אלה שהתנגדנו לפריימריז, ומאוד רצינו פריימריז לאורך כל הדרך, ואנחנו גם היום נשמח להשתתף בפריימריז".

כזכור, ערב בחירות מועד ג' חתמו הבית היהודי של הרב רפי פרץ על הסכם לריצה משותפת יחד עם איתמר בן גביר ועוצמה יהודית, במעמד החתימה הצהיר בן גביר כי החיבור יביא לניצחון הימין בבחירות, אך כעבור מספר שבועות בשעות האחרונות של הגשת הרשימות נסוג פרץ מההסכם וחבר ל'ימינה'.

הופתעת מהכניסה לממשלה של רפי פרץ?

"לא, והאמת היא כששמעתי את זה הרגשתי שהקדוש ברוך הוא יושב בשמיים ומחשב את כל החישובים. צריך לזכור שבאותו יום אומלל של הגשת הרשימות מי שדחף את הרב רפי לעשות את מה שהוא עשה זה היה בנט, ושקד, וסמוטריץ'. זה היה יותר מסמלי שהרב רפי עושה להם מה שהם גרמו לו לעשות לי".

עוד הוא מוסיף בעניין פרץ "אני חושב שההתנהלות לא נכונה, לא ראויה, לא מוסרית. אתה כורת ברית עם אנשים אתה צריך ללכת איתם, וציפיתי ממנו שהוא ילך איתי" בנוסף הוא טוען כי "הרב רפי לאורך כל השנה האחרונה שר בזכות עוצמה יהודית. "הרי רק בגלל החיבור איתנו הוא הצליח להיות שר החינוך. היום בדיעבד כולם יודעים שאם לא היה חיבור איתנו הוא היה חוזר לעצמונה, וסמוטריץ' היה חוזר לרגבים. ואם לא היה מתחבר איתי בתחילת מועד ג' אף אחד בימינה לא היה סופר אותו".

איתמר בן גביר עם רפי פרץ כשחתמו על ריצה משותפת (באדיבות המצלם)

כיצד אתה מגיב לטענות שנשמעו מצד אשתו של בנט על כך שאתה כביכול סוכן שב״כ?

"זה לא סוד שמשפחת בנט מתעבים אותי, אני עצמי לא כל כך מבין מדוע. יכול להיות שאחד היועצים של נפתלי אמר לו שאולי כדי להתקרב ליאיר לפיד כדאי לו לתקוף אותי, וזה מה שהוא עשה. במהלך הבחירות הוא אמר השמצות מאוד גדולות, כל מיני דברי שקר: "איתמר נגד המדינה, איתמר נגד חיילי צה"ל, אני זה שמייצג את חיילי צה"ל בחינם כשרודפים אותם."

על הטענה כי הוא סוכן שב"כ אומר בן גביר "זה תחתית השפל שהם יכולים להגיע אליו, הם עשו את זה בכוונת מכוון, כל הסיפור התחיל כשגילת בנט סיפרה שפעילי עוצמה פרצו לה לבית, אם את טוענת שפרצנו לך לבית, בואי תוכיחי את זה, אני אתבע אותך, אין לה באמת הוכחה, זה היה סכסוך שכנים, ובצעד שפל היא טענה זאת כחלק מכתב הגנה כדי להיות חסינה מדיבה".

"אם היא היתה מאפשרת לי לתבוע אותה, אז היינו רואים אם היא צודקת או לא צודקת, בזמנו תבעתי על דברים דומים, אריה אלדד התנצל, היו אחרים ששילמו כסף על ההכפשה, זה שקר הכי גדול שיכול להיות, זה גם קצת מצחיק, כשאני נלחמתי נגד העינויים של השב"כ בנט גונן עליהם, אז פתאום לטעון שאני איש שב"כ?"

"הרי הם טענו שבן גביר לא ממלכתי, ונגד החיילים ונגד המדינה, ופתאום אני איש שב"כ, היא מפחדת מהתביעה שאני תובע אותה, וזה לא יעזור לה, התביעה הזאת תימשך, במהלך הבחירות הגיע אליי מידע שיכל לפרק את משפחת בנט, לפי המידע הזה הוא לא אמור להיות מוביל בציונות הדתית ובטח שלא חבר כנסת מטעם הציונות הדתית, איך לומר על זה בעדינות? המידע הזה אמיתי ובכל זאת לא פירסמתי את זה, כי אמרתי לעצמי שיש קווים אדומים, אבל אצל משפחת בנט אין קווים אדומים, כל המטרה היא למעשה למנוע ממני להגיש נגדם את התביעה, זה לא יעזור להם."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x