xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

במשך חודשים: מאות גופות לא נקברו בניו יורק ונשארו במשאיות קירור

הגופות בניו יורק לא זוהו ולא הוטמנו בגלל מספר המתים הגבוה בגל הראשון ועלויות הקבורה, בעקבות הפרסום מאות ניסו לברר מה עלה בגורל יקיריהם; "מעולם לא התמודדתי עם כזה מצב"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רופאים בבית חולים אילוסטרציה: צילום Pixabay
רופאים בבית חולים אילוסטרציה: צילום Pixabay

650 גופות לא נקברו מהגל הראשון בעיר ניו יורק, והן עדיין מאוחסנות בשכונת ברוקלין באזור החוף. הגופות מאוחסנות במשאיות קירור מיוחדות, כך דווח ב'וול סטריט ג'ורנל'.

הסיבה העיקרית לכך היא בכל העיר ניו יורק יש 15 עובדים לזיהוי נפטרים שמסוגלים לטפל ב-20 גופות ליום, בעוד שבגל הראשון ממוצע התמותה היומי בעיר היה 200 איש. עוד סיבה היא העובדה שלמשפחות המתים אין כסף לשלם על קבורת יקיריהם.

העלות עומדת על 9,000 דולר (שריפת גופה עולה 6,500 דולר) והעיר נותנת מענק של 1,700 דולר בלבד – כך שהמשפחות צריכות לגייס בעצמן עוד 7,300 דולרים.

בעקבות הפרסום, אלפי אנשים התקשרו לרשויות בעיר במטרה לברר האם יקיריהם מצויים בין הגופות המאוחסנות. מחלקת הבריאות של העיר הקצתה למרכזיה הייעודית 100 עובדים כיוון שממוצע הפניות זינק מ-40-30 לכ-1,000.

סגן מנהל משרד החקירות הפורנזיות בעיר, אדן נאקה, אמר: "חלק מהמתקשרים הם אנשים שהבריאו בעצמם מהנגיף. כמה מהם התמודדו עם מקרי מוות מרובים במשפחותיהם כתוצאה מהנגיף" .

"הזכרתי לעצמי ולעובדים להיות רגיש לאנשים הללו ולתמוך בהם. מעולם לא התמודדתי עם כזה מצב. חלק מהאנשים שהתקשרו רק רצו שמישהו יאזין להם ויקשיב למה שעבר עליהם", הוסיף.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
12/01/2024 22:31

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.info/de-CH/join?ref=OMM3XK51

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x