xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

במשך חודשיים: מתחסנים מהחיסון הרוסי לא יוכלו לשתות אלכוהול

הרשויות ברוסיה מזהירות אזרחים להימנע מאלכוהול למשך חודשיים לאחר שקיבלו את החיסון הרוסי, הוראה לא פשוטה לאחת ממדינות בה אלכוהול הוא מצרך מבוקש
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

האזהרה הגיעה מסגנית ראש ממשלת רוסיה, טטיאנה גוליקובה, שאמרה בראיון כי הרוסים יצטרכו להקפיד על אמצעי זהירות נוספים במהלך 42 הימים שלוקח לחיסון 'ספוטניק' להפוך לאפקטיבי.

"הרוסים יצטרכו להימנע מביקור במקומות הומי אדם, לעטות מסיכות פנים, להשתמש בחומרי ניקוי, למזער מגעים ולהימנע משתיית אלכוהול או מנטילת תרופות מדכאות חיסון", כך אמרה גוליקובה לסוכנות הידיעות TASS הרוסית.

אנה פופובה ראש מחלקת בטיחות צרכנים ברוסיה אמרה לתקשורת הרוסית: "זה עומס על הגוף, אם אנחנו רוצים להישאר בריאים ויש לנו תגובה חיסונית חזקה, אל תשתו אלכוהול", אמרה.

על פי ארגון הבריאות העולמי, רוסיה היא הצרכנית הרביעית בגודלה של אלכוהול לאדם בעולם. הרוסי הממוצע צורך 15.1 ליטר אלכוהול בשנה.

מאמצי רוסיה לחסן את אוכלוסייתה החלו בסוף השבוע במוסקבה. רשויות הבריאות במדינה מעריכות כי 100 אלף איש כבר חוסנו. מנגד מומחים מערביים הביעו ספק ביעילות החיסון בגלל המהירות בה פותח החיסון, ורוסיה לא סיפקה נתונים לגבי החיסון והצלחתו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
10/09/2023 19:45

Your article gave me a lot of inspiration, I hope you can explain your point of view in more detail, because I have some doubts, thank you.

24/02/2024 13:20

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://www.binance.com/sk/register?ref=S5H7X3LP

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x