xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

במסגרת הקיצוצים: ברק רביד סיים את תפקידו בערוץ 13

במסגרת הקיצוצים בערוץ 13, פוטרו מספר בעלי תפקידים ביניהם עיתונאים בכירים, היום הכתב המדיני של הערוץ ברק רביד, סיים את תפקידו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום: חדשות 13
צילום: חדשות 13

חדשות 13 נאלצו להיפרד מהעיתונאים ברק רביד, סמדר פלד, איתי ורד, אלי ראכלין, דני רופ. והם מצטרפים לטלי מורנו ועקיבא נוביק שהתפטרו. חדשות 13 נפרדת גם מהעיתונאי עמית אהרנסון.

‏מחדשות 13 נמסר: ״בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של תהליך התייעלות לא פשוט, ארגונית ופרסונלית. אנו נאלצים להיפרד מאנשי מקצוע מעולים. מן הראוי, ומפאת צנעת הפרט, שנמשיך לנהל את התהליך בתוך הארגון, ולא מחוצה לו״.

הכתב איתי ורד צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "‏לכל המתעניינים: עכשיו זה רשמי – גם אני ברשימת המפוטרים של חדשות 13 (בכפוף לשימוע, כפי שמקובל לומר). כפי שגם מקובל לומר כאן – אם מישהו מחפש כתב יד שניה וכו', מוזמן לפנות. גם הצעות שאינן מתחום העיתונות יתקבלו בברכה. בתודה מראש."

כזכור בשבוע שעבר פוטר הכתב הפרלמנטרי, עקיבא נוביק, הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו על כך שפוטר: "‏לכל המתעניינים": כתב נוביק: "פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש.

"כזכור חברת חדשות 13 נמצאת בקיצוצים ועוד עובדים רבים צפויים להיות מפוטרים. המגישה טלי מורנו פוטרה גם היא וגם היא הודיעה על כך בטוויטר בהודעה דומה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x