xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בליכוד תוקפים את מועצת יש״ע: ״משוגעים; מסכלים הזדמנות היסטורית״

הקמפיין האגרסיבי של מועצת יש״ע מעורר את זעמם של בכירים בליכוד, בשיחות סגורות בכירים בליכוד מכנים את המתיישבים ״חסרי אחראיות״ ואף ״משוגעים״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בעוד שבועיים יוכל ראש הממשלה בנימין נתניהו להביא לאישור הממשלה את עסקת טראמפ ובתוכה החלת הריבונות על יישובים ביהודה ושומרון ועל 30% מהשטח. בינתיים, הימין מפוצל. מועצת יש״ע העלתה קמפיין נגד עסקת המאה ובקמפיין נכתב ״עשה זאת נכון״.

הקמפיין האגרסיבי של מועצת יש״ע מעורר את זעמם של בכירים בליכוד, כך פורסם הבוקר (שני) בעיתון ׳ישראל היום׳. בשיחות סגורות בכירים בליכוד מכנים את המתיישבים ״חסרי אחראיות״ ואף ״משוגעים״.

בשיחות מאשימים הבכירים את ראשי ההתיישבות בהפצת מידע כוזב בנוגע למפות. עוד מאשימים הבכירים כי ״ראשי המתיישבים מסכלים הזדמנות היסטורית של 70 שנה, באופן מוזר, דווקא המתיישבים הם אלו שעלולים להרוס את החלת הריבונות ואת ההזדמנות הגדולה״.

עוד אומרים הבכירים כפי שצוטט בעיתון כי המתיישבים לא יודעים את פרטי התוכנית, והם מאשימים אותם בסיכול הזדמנות היסטורית. עוד אומרים הבכירים כי ״העולם מתנגד לתוכנית, האירופיים, הערבים, ועכשיו גם הימין, מדוע להם להעביר את התכנית?" אתמול (ראשון) נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יושב ראש כחול לבן שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ יחד עם השגריר פרידמן, שר החוץ אשכנזי, ויושב ראש הכנסת יריב לוין במטרה להגיע להסכמות על החלת הריבונות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x