xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בליכוד נותנים פרס לשלח ולא למפלגה שהייתה נאמנה בעבורם. "בליכוד לא יודעים לשלוט"

בליכוד בחרו את עפר שלח ליושב ראש הוועדה לביקורת המדינה במקום סופר על אף הנאמנות של מפלגת ימינה. הפרשן יעקב ברדוגו טוען: "בליכוד לא יודעים לשלוט" סופר תוקף: "הליכוד מוסר את הוועדה ליאיר לפיד ולשמאל הקיצוני."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

גם לאחר השבעת הממשלה, הכנסת סוערת. הפעם זו מפלגת ימינה שעומדת במוקד שוב, מול מפלגת הליכוד והעומד בראשה. לאחר חלוקת הוועדות, האופוזיציה קיבלה ארבעה ראשי וועדות. אחת מהן היא ועדת ביקורת המדינה שעליה נסובה המחלוקת. הקואליציה סירבה לתמוך בחבר הכנסת אופיר סופר (ימינה) ותמכה בחבר הכנסת עפר שלח שיעמוד בראשות הוועדה.

זו לא הפעם הראשונה שהליכוד בוחר לזרוק את ימינה בשל מניעים אישיים. מפלגת ימינה היו נאמנים לנתניהו במשך שלוש מערכות בחירות אך שוב, בליכוד בוחרים לתת פרס לשלח ולא לימינה, על אף נאמנותם.

מפלגת ימינה הציעה לליכוד ולקואליציה כי בראשות הוועדה יעמוד חבר הכנסת אופיר סופר, אך בליכוד סירבו לתמוך במהלך, ותמכו דווקא ביריבם עופר שלח. חשוב לציין כי ועדת ביקורת המדינה היא ועדה חשובה מאוד מבין ועדות הכנסת, והסירוב של הליכוד לתמוך באופיר סופר שיהיה עבורם יושב ראש נוח יחסית, בטח ביחס לחבר הכנסת עפר שלח, מעוררת תמיהה.

אתמול (שלישי) ניסה לתרץ זאת יושב ראש הקואליציה מיקי זוהר בראיון לגלי צה"ל. המגיש יעקב ברדוגו הטיח בו כי הליכוד לא יודע לשלוט, ונותן פרס ליריב הליכוד עפר שלח במקום למפלגת ימינה שהייתה נאמנה לליכוד בבלוק הימין שנה שלמה. חבר הכנסת מיקי זוהר הגיב לברדוגו כי יש סיכום עם האופוזיציה שהקואליציה אינה מתערבת בחלוקת התפקידים בקואליציה. ברדוגו השיב לו כי ימינה הם חלק מהקואליציה. אתה מבין את הטענה של אנשי ליכוד שטוענים שאתם מקבלים את השלטון ולא יודעים לשלוט? שאל ברדוגו. לתת פרס לעפר שלח? למה לא לתת לסופר?

חבר הכנסת זוהר השיב לו כי מילה שלו זה מילה ויש הסכם עם האופוזיציה שאותו הוא רוצה לכבד. את ברדוגו התשובה לא ממש שכנעה והוא השיב לו: "הטענה של הליכודניקים שאתם לא יודעים לשלוט צוברת תאוצה. שלח יקרקס אתכם בועדה"

בראיון לגלי צה"ל תקף חבר הכנסת סופר את הליכוד: "לצערי הליכוד בוחר להעמיק את הקרע עם ימינה ועם הימין. הליכוד מסרב לשלוט אבל הוא העדיף יו"ר ועדה שרצה להקים ממשלה עם המשותפת. תדמיין איך יטפל אופיר סופר בסוגיית המסתננים ובבדואים בדרום ואיך עפר שלח יטפל. בני גנץ רצה להתנתק מיאיר לפיד ואילו הליכוד מוסר את הועדה ליאיר לפיד ולשמאל הקיצוני."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
20 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
20
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x