xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בלגיה מתכננת להפסיק להעמיד חיילים סביב בתי כנסת באנטוורפן

התוכנית, שלא נקבעה סופית, תביא לסיום הגנת הצבא בשכונה היהודית באנטוורפן בעיר בספטמבר הקרוב, ההחלטה קשורה לנושאי תקציב וכוח אדם בבלגיה, שם נגיף הקורונה השפיע קשות על הכלכלה והביא למותם של יותר מ -9,000 איש.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה בית כנסת (צילום Pixabay)
אילוסטרציה בית כנסת (צילום Pixabay)

לאחר פרסום על תוכנית להפסקת העמדת חיילים מחוץ לבתי כנסת באנטוורפן. אומרים בקהילות היהודיות, כי "הקהילה היהודית זקוקה ליותר הגנה, לא לפחות הגנה, בתקופות קשות אלה", כך פרסם פורום הארגונים היהודיים של היהודים הפלמיים בהצהרה.

כוחות צבא בלגיים הוצבו לראשונה בשמירה על מוסדות יהודיים באנטוורפן במאי 2014 לאחר שטרוריסט מוסלמי רצח ארבעה אנשים בירי במוזיאון היהודי בבריסל.

בעיר אנטוורפן יש מעל מאה מוסדות יהודיים – חרדיים המשרתים אוכלוסייה חרדית גדולה הקרובה ל 20,000 איש. הקהילה החרדית באנטוורפן התמודדה בשנים האחרונות עם מספר נסיונות תקיפה נגד יהודים, נסיונות דריסה, הצתה של מבנים, תקיפות ברחוב, ועקירת מזוזות.

הנס קנוף מפורום הארגונים היהודיים אמר לתקשורת המקומית: "רמת האיום נותרה גבוהה מאוד. אז לא הגיוני להוציא חיילים מהשכונה. נסיגת הסיורים הביטחוניים הצבאיים הגלויים ברובע היהודי בספטמבר היא מעשה שגוי. בגלל משבר הקורונה, כמות ההודעות שנאה שאנו מקבלים עולה באופן חד, בהודעות נטען כי יהודים הם אחראים להפצה של נגיף הקורונה על ידי תיאוריות קונספירציה אנטישמיות."

כיום פרוסים רק כ -200 חיילים ברחבי בלגיה, אך בשיא ההתראות לפני מספר שנים היו פרוסים 1,800 אנשי צבא.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x