xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בלגיה הורתה לארגונים לקדם קמפיינים אנטי ישראליים

ממשלת בלגיה קוראת לארגונים שהיא מממנת לקדם קמפיינים אנטי ישראלים, בסוף השבוע האחרון אימצו חברי פרלמנט הצעה הקוראת לנקוט בצעדים נגד ישראל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קרדיט: אתר האיחוד האירופי
קרדיט: אתר האיחוד האירופי

‏ממשלת בלגיה הורתה לארגונים שהיא מממנת לקדם קמפיינים אנטי ישראלים ו״להחליש ולהפחית את הקולות הפרו ישראלים״. ממסמך שפורסם הבוקר בגל"צ עולה, כי ‎הארגונים, שפועלים בקרב פלשתינים, מחוייבים לקדם את המטרות האלה בתמורה למענקים כספיים מממשלת בלגיה.

בסוף השבוע האחרון חברי פרלמנט בבלגיה אימצו באופן מוחלט הצעה הקוראת בממשלה לנקוט בצעדים עונשיים נגד ישראל אם ישראל תכריז על החלת הריבונות באופן חד-צדדי בחלקים בגדה המערבית.

הנוסח של החוק קורא לסנקציות כלכליות ברחבי אירופה נגד ישראל. בבריסל ניסו לקבוע דיון והצבעה כדי להכיר במדינה פלסטינית, אך בגלל תיקונים של הרגע האחרון בנוסח החוק, הדיון נדחה.

ההחלטה של הפרלמנט נגד "סיפוח ישראלי בשטחים הכבושים בפלסטין" עברה עם 101 קולות בעד ו 39 נמנעים. אף מחוקק לא הצביעו נגד ההחלטה.

ההחלטה קוראת גם לבריסל "למלא תפקיד פעיל בהקמת קואליציה של מדינות חברות באירופה שיובילו מהלך נגד ישראל, אם ישראל תרחיב את ריבונותה בשטח הגדה המערבית."

מנגד כל מהלך של מדיניות חוץ שמבצע האיחוד האירופי צריך להיעשות בהסכמה, כלומר הגוש צריך אישור פה אחד של כל 27 המדינות החברות לפני שניתן יהיה לנקוט בצעדים משמעותיים כנגד ישראל.

ועם הקשרים ההדוקים של ישראל למדינות כמו הונגריה ואוסטריה, לא סביר שהאיחוד האירופי יצליח בהטלת סנקציות על ישראל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x