xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בכיר בצבא איראן מאיים על איחוד האמירויות; כווית מודיעה כי תהיה אחרונה לחתום על שלום עם ישראל; עיתונאים ישראלים משדרים מדובאי

בכיר בצבא איראן, מאיים: "אם יקרה משהו קטן במפרץ הפרסי, נראה זאת כחלק מאיחוד האמירויות, ולא נסבול זאת". כווית מקשיחה עמדות ומודיעה כי "נהיה אחרונים לחתום הסכם שלום עם ישראל". עיתונאים ישראלים מדווחים מדובאי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רועי קייס עיתונאי ישראלי נהנה בדובאי
רועי קייס עיתונאי ישראלי נהנה בדובאי

בכיר בצבא איראן, האלוף מוחמד בגרי, אומר: "גישתה של האומה האיראנית למדינה שכנה זו (איחוד האמירויות) תשתנה באופן מהותי, והצבא של הרפובליקה האסלאמית יביט על מדינה זו בחישובים שונים, ואם יקרה משהו באזור המפרץ הפרסי והביטחון הלאומי של הרפובליקה האסלאמית של איראן, קטן ככל שיהיה, אנו רואים זאת דרך עיניה של איחוד האמירויות ואנחנו לא נסבול את זה". כך מדווח אתר איראני המשמש שופר של המשטר.

בכיר בצבא איראן התייחס להתפתחויות האחרונות באזור ואמר: "לרוע המזל, בימינו אנו עומדים בפני הטרגדיה הגדולה של יצירת קשר בין משטר איחוד האמירויות למשטר הציוני ההורג ילדים, שהוא מצער ביותר".

"אחד משכני הרפובליקה האיסלאמית מכריז ללא בושה על כינון יחסים עם המשטר ההרג של ילדים זה, מצער; מכיוון שהמשטר הציוני נאבק על הישרדותו ואינו מהסס לנקוט בפעולה כלשהי נגד דיכוי כלשהו בעולם האסלאמי ואפילו עם אנשיו ושכניו".

הגנרל בגרי הצהיר: "מבחינת איחוד האמירויות הערביות, כמדינה ערבית ומוסלמית, מערכת יחסים כזו אינה מקובלת כלל. לבסס מערכת יחסים פוליטית וכלכלית עם המשטר שעקר והרג וכלא את העם הפלסטיני. לא מקובל".

הוא הוסיף: "אנו ממליצים שלא יהיה מאוחר מדי, איחוד האמירויות צריכה לשקול החלטה זו מחדש ולא ללכת בדרך הפוגעת בביטחון האזור ובמדינתינו, דבר שאינו מקובל".

בתוך כך גורמי ממשל בכווית אמרו כי עמדת כווית בנוגע לנורמליזציה עם ישראל היא "יציבה ולא תשתנה".

אתמול ציטט העיתון הכוויתי, 'אל-קבאס', את אחד המקורות בממשל, כי "כווית שומרת על עמדתה ותהיה המדינה האחרונה שתחתום שלום עם ישראל".

הגורמים ציינו כי "העמדה הכוויתית עולה בקנה אחד עם גישתה של מדיניות החוץ שנקבעה במשך עשרות שנים, ולפיה הכל הולך לפי העמדה הפלסטינית". סגן שר החוץ הכוויתי, חאלד אל-ג'ראללה, הדגיש מוקדם יותר כי עמדתה של כווית ברורה וידועה ביחס לדחיית הנורמליזציה עם ישראל, ואין צעדים כוויתיים לכך ואין עמדה רשמית למעט עמדה זו.

הצייצנים הכוויתיים בטוויטר השיקו את האשתאג Kuwaitis Against Normalisation (כווית נגד נורמליזציה) בתגובה לנורמליזציה האמרית-ישראלית.

הוגה דעות והאקדמאי הכוויתי, עבדאללה אל-נפיסי, צייץ את רעיון הנורמליזציה עם ישראל ואמר: "ההחלטה לנרמל את הנורמליזציה עם ישראל התקבלה בלי להתייעץ עם העמים. זו החלטה גורלית שתשפיע עלינו – באופן שלילי – ועל ילדינו ונכדינו".

ביום חמישי האחרון הודיע ​​נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כי איחוד האמירויות וישראל הגיעו להסכמה לנורמליזציה מלאה של היחסים, ותיאר את ההסכם כ"היסטורי".

ההכרזה על הסכם הנורמליזציה בין המדינות באה בשיא של סדרה ארוכה של שיתופי פעולה, תיאום, תקשורת וחילופי ביקורים ביניהם, ובכך הפכה את איחוד האמירויות למדינה הערבית השלישית לחתום על הסכם שלום עם ישראל, אחרי מצרים בשנת 1979 וירדן בשנת 1994.

בינתיים לא נראה שהדברים הללו עושים רושם על האמירויות, שר החוץ של איחוד האמירויות, עבדאללה בן זאיד, ושר החוץ גבי אשכנזי, חנכו קווי תקשורת ישירים ביניהם, ברכו זה את זה והדגישו את המחויבות לקיים את סעיפי הסכם השלום בין המדינות "לטובת השגשוג והפיתוח האזוריים".

בתוך כך קבוצת עיתונאים ישראלים כבר נמצאת באיחוד האמירויות, רועי קייס כתב לענייני ערבים בכאן 11 מדווח, כי המקום מדהים אך חם מאד.

רועי קייס ליד רכב מפואר בדובאי
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x