xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בכירים בצה"ל ביקשו הקלות בבידוד וסורבו

בכירים בצה"ל ביקשו הקלות בבידוד – וסורבו: בין הפונים גם אלופים שהוכנסו לבידוד בעקבות מגע עם חולה קורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קציני צה''ל (צילום Pixabay)
קציני צה''ל (צילום Pixabay)

לקח טדי שגיא: בכירים בצה"ל ביקשו הקלות בבידוד – וסורבו: בין הפונים גם אלופים שהוכנסו לבידוד בעקבות מגע עם חולה קורונה. בעקבות הפניות למשרד הבריאות: המנכ"ל הורה לגבש נהלים ברורים להקלות, ולאשר רק במקרים חריגים.

"אסור שהמקרה שהיה עם שגיא יחזור על עצמו שוב". כך מפרסמת הבוקר כתבת הבריאות של "ישראל היום" מיטל יסעור בית-אור. קצינים בכירים בצה"ל, ובהם ככל הידוע גם אלופים, שנכנסו לבידוד בעקבות מגע עם חולה קורונה, פנו בימים האחרונים למשרד הבריאות בשאלות ובבקשות להקלה בתנאי הבידוד. ככל הידוע, האלופים והפונים הבכירים נענו בשלילה.

מנכ"ל משרד הבריאות החדש פרופ' חזי לוי הנחה ביום ראשון לגבש נהלים חדשים וברורים למתן הקלות מבידוד במקרים חריגים בלבד, וזאת כלקח מפרשת המיליארדר טדי שגיא שקיבל הקלות ישירות מהמשנה למנכ"ל פרופ' איתמר גרוטו.

נכון להיום יש 69 חולי קורונה מאובחנים בצה"ל, ו-3,710 משרתים שנמצאים בבידוד. במשרתים שנמצאים בבידוד גם שלושה אלופים שבאו במגע עם חולה קורונה וקצינים בכירים נוספים. עד כה חלו בצה"ל 313 משרתים בחובה, בקבע ועובדי צה״ל – כולם במצב קל. מתוכם 235 החלימו או השתחררו משירות. נכון ליום ב׳, ישנם 78 חולים בצה״ל.

כזכור: בתחילת השבוע קיבל פרופ' גרוטו הערה ממנכ"ל משרד הבריאות בעקבות פרשת טדי שגיא והדרך שבה טיפל במתן אישור לפטור מבידוד עבור המיליארדר. עם זאת, מנכ"ל המשרד קיבל את התנצלותו של גרוטו וציין שלא ינקוט נגדו צעדים נוספים.

במכתב ששלח פרופ' לוי לפרופ' גרוטו הוא ציין כי: "טיפולך היה מוטעה. בקשה חריגה מסוג זה יש לבחון בצורה קפדנית, בייחוד בתקופה שבה משרד הבריאות משקיע מאמצים כבירים בהטמעת המסר של כיבוד הכללים המיוחדים לימי קורונה". המנכ"ל הנכנס ציין בפני גרוטו: "אבקש שלהבא הדברים לא יישנו."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x