xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בכירים בהתיישבות: "נתניהו הבטיח לנו לא להעלות להצבעה מדינה פלסטינית נפיל את ההצבעה"

בכירים במטה ההתיישבות בליכוד בשיחות סגורות: "נפיל את ההצבעה בכנסת"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

במטה ההתיישבות בליכוד בראשות ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן פועלים להוציא קמפיין גדול בימים הקרובים להתפקד בליכוד על מנת להפעיל לחץ על ראש הממשלה מבתוך הליכוד להתנגד לתכנית המאה ולהחיל ריבונות בלבד. בהודעת המטה נאמר: "קבוצות שמאל פוקדות לליכוד ומטביעות חותם על 'תכנית המאה' איים קטנים ומבודדים, ההתיישבות נקרעת ונחנקת! חייבים לעצור זאת! חובה למנוע עוד היום מדינת טרור פלסטינית! חדשו כעת את התפקדותכם!!"

בכירים במטה ההתיישבות בשיחות סגורות אמרו כי נתניהו הבטיח להם בפגישה לפני מספר חודשים כי לא יעלה להצבעה בכנסת ובממשלה את ההכרה במדינה פלסטינית אך הם מוכנים למקרה שזה יקרה וגייסו מספר חברי כנסת ושרים בכירים מהליכוד להצביע נגד, לדבריהם גם בכחול לבן ישנם מתנגדים למדינה פלסיטינית שיעזרו להפיל את ההצבעה"

עוד הוסיפו הבכירים שנתניהו הוא אדם שפועל לפי לחץ, וכמו שבחלוקת התפקידים הוא נתן תפקיד למי שלחץ אותו, גם בנושא הריבונות הוא יכנע לקבוצות הלחץ לכן לדבריהם חשוב להתפקד לליכוד כחלק ממטה ההתיישבות. הם טוענים כי אם יגייסו 2500 טפסי התפקדות בחודש הקרוב הלחץ על נתניהו לעצור את תכנית המאה יגבר והוא לא יביא להצבעה את התכנית.

על השת"פ עם ימינה אומרים כי המפלגה לא רלוונטית ואינם יכולים לעזור מהאופוזיציה.עוד הוסיפו: "אנשים נטשו את מטה ההתיישבות בליכוד לטובת הרפתקת ימינה ובעקבות כך ירד כוחנו בתוך הליכוד, הם צריכים לשוב לליכוד בשביל להשפיע באמת"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x