xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בית משפט השלום בנתניה הרשיע את חברת א.ס חליל ומנהלה בשינוע ובהשלכת פסולת בניין שלא כדין

בעקבות כתב אישום שהגיש המשרד להגנת הסביבה: בית משפט השלום בנתניה הרשיע את חברת א.ס חליל ומנהלה בשינוע ובהשלכת פסולת בניין שלא כדין, והטיל קנסות בסך 300 אלף שקל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אתר בנייה אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
אתר בנייה אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

‌‌‌‌‌‌‌‌בית משפט השלום בנתניה גזר באחרונה עונשים בעקבות כתב אישום שהגיש המשרד להגנת הסביבה נגד חברת א.ס חליל, שעסקה בשינוע והובלת פסולת, ונגד מנהלה, על כך שהובילו פסולת בניין והשליכו אותה בתחנת מעבר ואתר סילוק פסולת בלתי חוקיים בשטח מועצה אזורית דרום השרון.

בית המשפט הרשיע את הנאשמים בעבירות של עיסוק בעסק טעון רישוי ללא רישיון עסק כדין, פינוי פסולת לאתר שאינו מורשה, השלכת פסולת בניין ברבים, הפרת חובת פיקוח על-ידי נושא משרה בתאגיד והפרת צו שיפוטי האוסר על פינוי פסולת והובלתה ללא רישיון.

השופטת טל אוסטפלד נאוי כתבה בגזר הדין כי: "מעשיהם של הנאשמים פגעו באיכות הסביבה, יצרו סיכונים בריאותיים פוטנציאליים, והנאשמים לא קיימו צו שיפוטי. הנאשמים פגעו בערך בריאות הציבור בכללותו, באיכות המים ובאיכות האוויר".

עוד ציינה השופטת, כי בקביעת מתחם הענישה היא שקלה את העובדה כי הנאשמים לא לקחו אחריות על ביצוע העבירות. על כן, נגזר על חברת א.ס חליל קנס בסך 150 אלף שקל והתחייבות כספית בסך 300 אלף שקל להימנע מביצוע העבירות בהן הורשעה במשך שלוש שנים.

על מנהל החברה נגזר קנס בסך 150 אלף שקל; התחייבות בסך 300 אלף שקל להימנע מביצוע העבירות שבהן הורשע למשך שלוש שנים; מאסר על תנאי – והתנאי הוא שלא יעבור את העבירות שבהן הורשע במשך שלוש שנים; ובנוסף, שלושה חודשי פסילה על תנאי מלקבל או להחזיק רישיון נהיגה.

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל: "המשרד להגנת הסביבה ימשיך להיאבק בתופעת השלכות הפסולת בתחנות מעבר פיראטיות וימשיך באכיפה אינטנסיבית כדי לשמור על הציבור והסביבה, ולמנוע מפגעים מזהמים". 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x