xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בית משפט בקליפורניה פסק כי כנסיות ומקומות תפילה ישארו סגורים אך מועדוני חשפנות ישארו פתוחים: כומר מקומי מצא פתרון; הוא הוריד את העניבה שלו והמתפללים נופפו עם שטר של דולר אחד וכך המקום נשאר פתוח לאורך כל הקורונה | צפו בכומר

כומר בקליפורניה עשה צחוק מהחוק הלא שיוויוני שאסר על פתיחת מקומות תפילה, הוא הוריד את העניבה שלו והמתפללים נופפו עם שטר של דולר, וכך המקום נשאר פתוח לאורך כל הקורונה, הצעד הגיע לאחר שהחוק קבע כי מועדון חשפנות הוא דבר חיוני, אך להתפלל בכנסיה יכול לסכן מתפללים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הכומר מוריד את העניבה והקהל מנופף בשטר של דולר (צילום מסך)
הכומר מוריד את העניבה והקהל מנופף בשטר של דולר (צילום מסך)

כומר הפך את הכנסייה באופן זמני ל'מועדון חשפנות' כדי להישאר פתוח בזמן שמוסדות דת נאבקים להישאר פתוחים מאז חודש מרץ. לבסוף כומר בקליפורניה מצא דרך להערים על הדרישות הצבועות של הממשלה ולפתוח את כנסייתו, הוא הפך את זה למשהו שהותר לו להישאר פתוח: מועדון חשפנות. כך דווחה התקשורת המקומית.

צפו בכומר עושה צחוק מהחוק הלא שיוויוני

בית משפט בקליפורניה פסק לטובת מועדוני חשפנות, אך לא אישר התקהלות דתית. השופט בבית המשפט העליון בסן דייגו, ג'ואל וולפיל, קבע כי "המדינה אינה יכולה למנוע ממועדוני חשפנות לאפשר לספק בידור חי למבוגרים", ואמר כי "הפגיעה בתובעים אם הבקשה תידחה גדולה יותר מהפגיעה בנתבעים אם הבקשה תניתן".

הכומר, רוב מקוי, המשיך בתפילות למרות צו בית המשפט, מקוי ייחס את הרעיון למושל ארקנסו לשעבר מייק האקבי במהלך דרשתו ביום ראשון שעבר.

מקוי הראה למתפללים קטע מתוך שידור של רשת 'פוקס ניוז' לפני דרשתו לגבי דברים שאמר מושל ארקנסו לשעבר לטובת פתיחת מקומות תפילה, "אין לי הרבה ניסיון עם מועדוני החשפנות. יש לי לא מעט ניסיון עם כנסיות, ואני חושב שזה מגוחך לומר שאנשים בטוחים יותר במועדון חשפנות מאשר בכנסייה".

מייק האקבי, מושל ארקנסו לשעבר אמר בשידור כי הכנסיות צריכות "להודיע ​​שהכומר שלהם יסיר את עניבתו במהלך הדרשה שיהפוך אותו למועדון חשפנות זמני, כך שאנשים יוכלו ללכת לכנסייה". הכומר מקוי דיבר בפני המתפללים כשהם מחזיקים שטרות של דולר אחד, מקוי אמר בדרשתו כי יש רדיפה נגד כנסיות תחת מגבלות הקורונה, בעוד מקומות אחרים נשארים פתוחים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
27/03/2024 14:11

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x