xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בית משפט ביוון קבע: 300 שנות מאסר למבריחי מהגרים

שני ימאים רוסים נידונו לעונש חסר תקדים של בין שבע ל-12 שנים לכל מהגר שהוברח; "תקופת הענישה הארוכה נובעת מכך שהימאים קיבלו שבע עד 12 שנות על כל מהגר שהיה באוניה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ציוד של מהגרים - אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
ציוד של מהגרים - אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

היום (רביעי), שני ימאים רוסים קיבלו עונש של 300 שנות מאסר כל אחד, לאחר שהואשמו בגין הובלת מהגרים בלתי חוקיים, כך גזר בית משפט ביוון על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס.

שני אזרחי רוסיה, אלכסיי איגומנוב, וניקיטה שפטאלוב, הורשעו בארגון לכאורה של הגירה בלתי חוקית ביוון, כך אמר סגן נשיא החטיבה הרוסית בוועדה הבינלאומית להגנת זכויות האדם, איוון מלניקוב. הוא הסביר כי תקופת הענישה הארוכה נובעת מכך שהימאים קיבלו שבע עד 12 שנות מאסר בגין כל מהגר שנמצא באוניה.

"לאחר שסיימו את הכשרתם ויצאו לים, תפקידם היה בעיקרו עבודות טכניות ונקיון. באחד הקרוזים במים נייטרלים נצמדו לספינה כמה סירות ומהן עלו לסיפון קרוב ל-60 פליטים. אנשינו החליטו שלא לאפשר לפליטים להישאר בים ולמות", סיפר מלניקוב

הוא הוסיף כי"נציג הקונסוליה הרוסית הגיע לדיון בבית המשפט ושם לב לכך שהתרגום של כתב האישום מיוונית כלל טעויות רבות למרות בקשותיו, וזה מהווה הפרה של הדין הבינלאומי".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x