xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בית חולים בגרמניה קבע: מנהיג האופוזיציה הורעל

מהממצאים הראשוניים של בית החולים בגרמניה בו מטופל אלכסיי נוואלני, יריבו המר של פוטין, עולה כי הוא אכן הורעל; דובר הממשל הגרמני מבטיח שיעשו הכל כדי לשמור על ביטחונו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רעל אילוסטרציה: צילום Pixabay
רעל אילוסטרציה: צילום Pixabay

היום (שני) נמצא כי החשדות אכן היו נכונים ומנהיג האופוזיציה ברוסיה – הורעל. "צוות הרופאים בחן את המטופל בדקדקנות והממצאים הקליניים מצביעים על הרעלה באמצעות חומר ממשפחת מעכבי כולינסטרז", נכתב בהודעה הרשמית מטעם בית החולים צ'אריטה שבברלין.

מוקדם יותר היום התחזקו החשדות בקרב בכירים בממשל הגרמני שמתנגדו המר של פוטין אכן הורעל. דובר הממשל הגרמני אמר לסוכנות הידיעות מרויטרס כי "סביר להניח" שנוואלני הורעל והצהיר כי יש להבטיח את בטחונו.

במקביל, שר החוץ הגרמני שמבקר בימים אלו בקייב, אוקראינה, טען שצריך לאסוף עוד מידע כדי לקבוע האם המבקר הבולט של משטר פוטין – הורעל. השר הסביר כי "יש הרבה עובדות שאנחנו עדיין לא יודעים. צריך עוד מידע רפואי ומידע קרימינולוגי, אנו נחכה לעובדות האלה". כאמור, בשעה זו אוששו החשדות ונקבע באופן רשמי כי נוואלני אכן הורעל.

כזכור לפני כמה ימים דווח כי נוואלני נמצא במצב קשה, זאת לאחר ששתה כוס תה בשדה התעופה בטומסק, סיביר. במהלך הטיסה למוסקבה, החל נוואלני לחוש ברע אז נאלץ המטוס לבצע נחיתת חירום בעיר אומסק. כבר מהרגע הראשון טענה הדוברת של מנהיג האופוזיציה טענה: "אנו מעריכים כי אלכסיי הורעל במשהו שעורבב עם כוס התה שלו, זה הדבר היחידי שהוא שתה היום".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
13 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
13
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x