xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ביתו של המחבל שרצח את הרב אחיעד ואת החייל גל קיידאן – נבנה מחדש

ביתו של המחבל שרצח את את החייל גל קיידאן והרב אחיעד אטינגר נבנה מחדש. אירגון פת"ח פירסם כי ביתו של המחבל, עומר אבו לילה מהכפר א-זאוויה שבמערב השומרון שביצע פיגוע רצחני בצומת אריאל בשומרון, לקראת סיום בנייתו מחדש
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ביתו של המחבל שרצח את את החייל גל קיידאן, ואת הרב אחיעד אטינגר, נבנה מחדש.

אירגון הפת"ח פירסם היום (שלישי) כי ביתו של המחבל, עומר אבו לילה מהכפר א-זאוויה שבמערב השומרון שביצע פיגוע רצחני בצומת אריאל בשומרון, נמצא לקראת סיום בנייתו מחדש.

כזכור, באפריל ב-2019 הרסו צה"ל את ביתו של המחבל, לאחר שרצח את החייל גל קיידאן, וירה ורצח את הרב אחיעד אטינגר הי"ד. אביו של אבו לילא התייחס להריסת הבית, ואמר כי "הבית הזה לא משנה לנו, הרסו לנו את הבית ונבנה בית אחר. עומאר הביך אותם במהלך חייו והם רצו להביך אותנו, אבל היום אנחנו אלה שהבסנו אותם".

גם אמו הצהירה: "תביאו עוד דחפור שיפרק עלינו בית נוסף, זה לא מזיז לנו. אנחנו נמשיך להיות חזקים. אנחנו שמחים היום, זהו יום חג עבורנו."

מאור צמח, יו"ר ארגון לך ירושלים, מסר כי: "שר הביטחון חייב עוד היום לתת הוראה להרוס את בית המחבל. המלחמה בארגוני הטרור היא יומיומית. ישראל חייבת להרוס את בית המחבל ולהעביר מסר חד לארגוני הטרור ולחממות הטרור כי ישראל תרדוף את משפחות סייעני הטרור בכל מקום וזמן."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x