xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ביקורת מבית על נשיא סין: "הוא הופך אותנו לאויב בעולם"

פרופסורית מוערכת ששירתה שנים כמורה ומחנכת במכללה היוקרתית ביותר בסין הודחה מכל תפקידיה לאחר שהעבירה ביקורת על נשיא סין שי ג'ינפינג; "שי ידע על המגפה - ולא עדכן את הציבור".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפגנה אילוסטרציה צילום מסך Pixabay
הפגנה אילוסטרציה צילום מסך Pixabay

פרופסורית לשעבר מצמרת המפלגה הסינית השולטת, מורה ומחנכת במפלגה הקומוניסטית, הודחה מתפקידה אחרי שתקפה באופן חסר תקדים את הנשיא ויו"ר המפלגה שי ג'ינפינג. היא אמרה בפומבי שהוא "הורג את המדינה" וגורם לרבים לנטוש את המפלגה הקומוניסטית.

קאי שיאה, פרופסורית מוערכת מאז 1992, הודחה בגלל שנחשפה הקלטה שלה והועלתה לרשת. על פי הודעת המכללה הקומוניסטית, היא השמיעה הערות "שפוגעות בתדמית המדינה" וגרמה ל"בעיות פוליטיות חמורות".

קאי שוחחה לראשונה עם התקשורת הזרה הבוקר. בריאיון מרתק לגרדיאן הבריטי, היא אמרה שהיא שמחה מאוד שהדיחו אותה . "תחת הנשיא שי, המפלגה הקומוניסטית היא לא כוח שמקדם את סין, למעשה הוא מכשול להתקדמות של סין", טענה. היא הוסיפה: "אני לא היחידה שרוצה לנטוש את המפלגה, אנשים רבים אחרים רוצים לעזוב. אני רציתי בעצמי לעזוב כבר לפני שנים. ברגע שלא נתנו לי להשמיע את קולי, כשחסמו אותי לגמרי".

קאי לא הראשונה שמבקרת את התנהלותו של נשיא סין.
מנהיגים סינים קודמים, כמו היו"ר מאו דזה דונג, הו ג'ינטאו, ושי ג'ינפינג בעצמו, עמדו בראש המכללה היוקרתית של המפלגה. אמירות כאלו, ממקור כזה, יכולות לתפיסתם לסכן מאוד את המפלגה ואת הנשיא. קאי טוענת, בשיחה עם הגרדיאן הבריטי, שהנשיא שי "הופך את סין לאויבת של העולם".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x