xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בימינה תוקפים את ראש הממשלה: "לא ביבי לא מעניין"

לאחר שתיקתם במשפט נתניהו שנפתח ביום ראשון האחרון, במפלגת ימינה יצאו בקו תוקפני כנגד נתניהו ועיכוב פסקת ההתגברות מצד ראש הממשלה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

מפלגת ימינה שהייתה ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו שנים רבות, החלה לתקוף את ראש הממשלה מאז הליכתה לאופוזיציה, המפלגה מרבה לתקוף את ראש הממשלה נתניהו, משכפ״ץ לאר פי ג׳י.

לאחר שתיקתם במשפט נתניהו שנפתח ביום ראשון האחרון, במפלגה יצאו בקו תוקפני כנגד נתניהו ועיכוב פסקת ההתגברות מצד ראש הממשלה. בחשבון הטויטר שלו תקף בצלאל סמוטריץ׳ את נתניהו: ״רה"מ ושרי הליכוד בנאום תקיף מאוד נגד תפירת התיקים במשטרת קרית מלאכי כפי שפורסם אתמול בכאן חדשות⁦, בג"ץ שמנע אתמול את הריסת בית המחבל שרצח את דביר שורק הי"ד ופגע שוב בבטחון ישראל. מתחייבים לתקן את הכשלים במערכת המשפט והחוק במדינת ישראל. מה לא? לא ביבי לא מעניין״‬⁩, סיים סמוטריץ׳.

בראיון אמר סמוטריץ' לזיגמן ב״קול ברמה״ כי: ״במשך שנים נתניהו הגן על מערכת המשפט ופתאום כשהיא מלחכת את שולי גלימתו, הוא נזכר לתקוף אותה. זו הסיבה שלא טרחנו לגבות אותו בפתיחת המשפט״.

גם שרת המשפטים לשעבר שקד הסבירה ברשת ב': "נתניהו בכל שנות שלטונו לא קידם או ניסה לשנות משהו במערכת המשפט. ברגע שנפתחו החקירות הוא שינה את הדרך שלו. זאת הכנסת הראשונה שיש בה רוב בקרב הימין לעשות שינויים, והוא בחר להקים קואליציה עם השמאל".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x