xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ביידן תוקף את טראמפ: "מעודד אלימות בצורה לא אחראית"

בסדרת ציוצים בטוויטר כינה הנשיא את ראש העיר פורטלנד טד ווילר "טיפש" טוען כי הוא גרם להרג מפגין ואיים להחזיר את הכוחות הפדרליים; ווילר: "תתמוך בנו או אל תתערב"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ג'ו ביידן (צילום מסך)
ג'ו ביידן (צילום מסך)

לאחר טראמפ האשים את ראש העיר הדמוקרט, טד ווילר, בכך שהביא ל"מוות והרס" בעיר שלו, הדמוקרטים תקפו את הנשיא חזרה. המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן השיב כי טראמפ "מעודד את האלימות בצורה בלתי אחראית". 

טראמפ תקף את ווילר בסדרת ציוצים בטוויטר וכתב כי "פורטלנד לעולם לא תתאושש עם ראש עיר טיפש". הוא איים לשלוח שוב כוחות פדרליים לעיר. טראמפ תקף גם את ביידן: "הוא לא מוכן להנהיג או לגנות פשע, הוא לעולם לא יהיה מסוגל לעשות זאת".

בהצהרה המועמד הדמוקרטי השיב אש לנשיא. "טראמפ אולי מאמין שציוצים על חוק וסדר הופכים אותו לחזק – אבל הכישלון שלו לקרוא לתומכיו להפסיק לחפש סכסוכים מראה עד כמה הוא חלש", אמר ביידן.

ביידן גם תקף את טראמפ על הירי בפורטלנד "האלימות הזו לא מתקבלת על הדעת. אני מגנה אלימות מכל סוג, מימין או משמאל, ומאתגר את טראמפ לעשות את אותו דבר. אסור לנו להפוך למדינה שבה אזרחים נלחמים אחד בשני ומקבלים את הריגתם של אמריקנים שלא מסכימים איתם, או נשבעים לנקום", הוסיף ביידן והאשים את טראמפ בליבוי השנאה: "זו אמריקה שטראמפ רוצה שנהיה, זו המדינה שהוא מאמין שאנחנו".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x