xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ביהדות התורה התנגדו לסיפוח בלי תיאום עם האמריקאים

ביהדות התורה התנגדו לסעיף בהסכמים הקואליציוניים שמדבר על תמיכה גורפת בכל עמדה של ראש הממשלה בנושא החלת הריבונות, וניסו "לרכך" אותו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בהסכמים הקואליציוניים בשבוע שעבר סוכם על החלת ריבונות בבקעת הירדן וביהודה ושומרון. בסיעת יהדות התורה התנגדו לסעיף הסיפוח כפי שהתבקשו לחתום על ידי נציג הליכוד יריב לוין, במשא ומתן הקואליציוני. כך מפרסמת טל שניידר מ'גלובס'. על פי דרישת הליכוד, יחויבו בסיעת יהדות התורה לתמוך תמיכה מוחלטת בכל עמדה של ראש הממשלה נתניהו בנושא החלת הריבונות. סעיף שחתם עליו גם הרב רפי פרץ מהבית היהודי. אך ביהדות התורה התנגדו לחתום עליו ודרשו "לרכך" אותו במעט.

לבסוף, סוכם על הכנסת המשפט: "בתיאום עם האמריקאים" בסעיף הרלוונטי. גפני, המתנגד למהלך חד צדדי, מקווה בכך למנוע את המהלך או לנסות לסייג אותו ולא להיות מחוייב לתמוך בו. לבסוף, גם בסיעת ש"ס הכניסו את רצון התיאום עם האמריקאים, וריכוך הסעיף. עמדה זו דומה לעמדה שמחזיקים בה גנץ ואשכנזי. בטקס כניסתו של האחרון לתפקיד שר החוץ אמר אשכנזי: "הנשיא טראמפ מציב בפנינו הזדמנות היסטורית לעצב את עתידה של מדינת ישראל לעשרות השנים הבאות. התכנית תקודם באחריות ובתיאום עם ארצות הברית, תוך שמירה על הסכמי השלום והאינטרסים האסטרטגיים של מדינת ישראל." בכחול לבן נזכיר, לא מחוייבים לתמוך בהחלת הריבונות אך הדבר יעשה בהתייעצות עימם.

בראיון בעבר בועידת הארץ סיפר גפני כי: "בנושא המדיני אני קרוב יותר לעמדות השמאל" עוד הוסיף גפני בראיון: "אני לא אוהב את החקיקה שהממשלה הזו מביאה בכל מיני נושאים ימניים. ממש לא אוהב. אני גם אומר זאת לראש הממשלה. הרבה דברים אם הייתי יכול הייתי מצביע נגד. אבל אין לי בן ברית. אין לי בשמאל מי שיגיד – מה שאצלך בציפור הנפש אנחנו איתך באש ובמים ואז אני יהיה מוכן בתמורה להיות באש ובמים בנושאים שלכם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו רשאי להביא להתייעצות ולדיונים את החלת הריבונות על יהודה שומרון כבר מהראשון במאי. בחדשות 13 דווח כי שגריר ישראל בארצות הברית רון דרמר, דוחף להחלת הריבונות עוד לפני הבחירות בארצות הברית. "נוצר חלון הזדמנויות מיוחד" הוא אמר.

חבר הכנסת אביגדור ליברמן תקף את יהדות התורה על רקע הסיפור שנחשף "בגלובס" ואמר: "יש לנו רה"מ ורה"מ חליפי, אבל ראשי הממשלה בפועל הם: גפני, ליצמן ודרעי".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x