xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בחירות נוספות? המערכת הפוליטית סוערת

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר אמר על החלטת הליכוד להצביע בעד ועדה לבדיקת ניגוד עניינים בבית המשפט העליון: "ההחלטה להצביע בעד נובעת אך ורק מהרצון שלנו לעמוד בציפיות של הבוחרים שלנו. אין לנו רצון ללכת לבחירות. אני מקווה שתימצא הדרך ליישר את ההדורים עם כחול לבן"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קלפי בחירות (צילום Pixabay)
קלפי בחירות (צילום Pixabay)

התגובות במערכת הפוליטית: ח"כ מיקי זוהר:‏ "ההחלטה להצביע בעד ועדת החקירה לבדיקת ניגודי העניינים של השופטים נובעת אך ורק מהרצון שלנו לעמוד בציפיות של הבוחרים שלנו. אין לנו רצון ללכת לבחירות.אני מקווה שתימצא הדרך ליישר את ההדורים עם כחול לבן. זהו צו השעה."

ח"כ אלי כהן הגיב: "כולם שווים בפני החוק- נבחרי ציבור, פקידים וכן, גם שופטים. מניעת ניגודי עניינים תחזק את מערכת המשפט ואת אמון הציבור בה, ותבטיח שייעשה משפט צדק לכל אזרח. ממה חוששים ומה מסתירים ניסנקורן וכחול לבן, שמתנגדים להקמת וועדה שתחקור ותבטיח שלא יהיו ניגודי עניינים?"

מיכאל שמש מדווח, כי "גנץ התקשר כעת לראשי המפלגות החרדיות וביקש מהם להתנגד לקמת ועדת חקירה לשופטים וביקש לשמור על שלמות הקואליציה"

מכחול לבן נמסר״הצבעה בעד הקמת ועדת חקירה לשופטים היא הכרזת מלחמה נגד הדמוקרטיה הישראלית״.

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ: "במקום לטפל במובטלים ובעצמאים – הליכוד מבקש לחקור את השופטים. במקום לעסוק במחדל הכלכלי, מייצרים מחדל מוסרי. מי שמעדיף לחבל בדמוקרטיה במקום לעסוק בהצלת חיי אדם פוגע באזרחי ישראל. אני לא אאפשר זאת."

‏סיעת דרך ארץ של יועז הנדל וצביקה האוזר: ״האופוזיציה מנסה להטריל את הקואליציה ולקחת את ישראל לבחירות בזמן משבר. לא ניתן לזה יד. יש לנו כרגע רק מטרה אחת: לעצור את שרשרת ההדבקה ולהציל את המשק הישראלי מקריסה. הבקשה לבדוק ניגודי עניינים מוצדקת, אך זה לא הזמן ולא הדרך״.

יאיר לפיד יו"ר האופוזיציה:‏ "במה ממשלת חירום הקורונה עסוקה? לא בעצמאים, לא במובטלים, לא בקריסת המשק וגם לא בחולים. רק בהצעה של סמוטריץ' שנועדה לפרק את בית המשפט. מנותקים נמאסתם!"

ח"כ יאיר גולן הגיב: "‏2 הצעות לועדות חקירה פרלמנטריות. הצעתי, לחקור את תפקוד הממשלה באיבוד השליטה על משבר הקורונה, והצעת סמוטריץ לחקור את שופטי בג״ץ. נחשו במי תומך הליכוד? נכון בחרטא של חקירת השופטים. ובמה תומכת כחול לבן- כרגיל לא ברור! לאזרחי ישראל מגיעה הנהגה שעוסקת בטובת הציבור, ולא מתעסקת רק בעצמה."

שר המשפטים אבי ניסנקורן: "יש בישראל מיליון מובטלים ובכל יום מאובחנים יותר מאלף חולים חדשים בקורונה, ויש מי שהכי דחוף לו עכשיו זה לחרב את שלטון החוק. מי שמצביע בעד ועדת חקירה לשופטים מצביע בעד חיסול הדמוקרטיה הישראלית. לא אאפשר זאת."

שר החוץ גבי אשכנזי הגיב: "החלטת הליכוד להצביע בעד ועדת חקירה לשופטים בישראל היא יריקה בפניה של הדמוקרטיה הישראלית ומערכת אכיפת החוק. ‏עבורנו זהו ״דגל שחור״ ולא נסכים למהלך כזה! אם רוצים כעת ועדות חקירה במקום להתמודד עם הקורונה ולעבוד עבור הציבור – ישנם רעיונות נוספים."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x