xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בזמן החתונה: כלה נרצחה על ידי חתנה ברוסיה בגלל שפלרטטה

הרצח התבצע בעיצומו של חתונתם בכפר פרוקודסקוי שבה על פי חוקר שחוקר את הרצח החתן ראה אותה מפלרטטת עם אורח שבה לחתונה; "הוא גרר אותה מחוץ לבית, שם הוא נתן לה אגרופים ובעיטות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

סטפן דולגיק בן ה-33, היכה למוות את זוגתו, אוקסנה פולודנטסבה בת ה-36, אחרי שחשד שהיא פלרטטה עם אחד האורחים בחתונה שנערכה בכפר פרוקודסקוי, אשר במחוז נובוסיבירסק – כך על פי ממצאי החקירה.

"הוא גרר אותה מחוץ לבית, שם הוא נתן לה אגרופים ובעיטות", סיפר קצין המשטרה קיריל פטרושין. "הוא בעט לה בראש ובאזור הבטן, עד שהיא איבדה את הכרתה. לאחר מכן, הוא זרק את גופתה לנקיק שהיה באזור".

דולגיק נעצר זמן קצר לאחר מכן ונלקח לחקירה, שם הוא הודה בחשדות המיוחסות לו. מאוחר יותר, חוקרים חשפו כי מדובר בעבריין מוכר לרשויות האכיפה.

דולגיק הכיר את אוקסנה בתקופתו בכלא, ששם ריצה מאסר בגין שוד ורצח. מקורבים של הכלה סיפרו שהיא הוזהרה לעיתים תכופות לגבי מערכת היחסים שלה עם האסיר, אבל סרבה להקשיב.

"היא הכירה היטב את עברו הפלילי", הוסיף פטרושין בשיחה עם כתבים מקומיים. "למרות זאת, היא לא האמינה שהוא היה מסוגל לבצע מעשה קיצוני כל כך". בית המשפט האריך לאחרונה את מעצרו של דולגיק בחודשיים, בזמן שרשויות החוק ממשיכות לחקור את הרצח.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x