xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בזכות ביידן: ילד בן 13 הצליח להתגבר על גמגומו

בערב האחרון של הוועידה הדמוקרטית סיפר בריידן הרינגטון בן ה-13, איך מפגש עם ג'ו ביידן לפני חצי שנה עזר לו להתגבר על אתגר קשה איתו התמודד גם סגן הנשיא לשעבר; "הוא גרם לי להרגיש בטוח יותר במשהו שהטריד אותי כל חיי".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נער אילוסטרציה: צילום Pixabay
נער אילוסטרציה: צילום Pixabay

בערב הסיום של הוועידה של המפלגה הדמוקרטית, נער בן 13 מניו המפשייר גנב את ההצגה והפך לכוכב של הערב. בריידן הרינגטון ישב בביתו, דיבר למצלמת הטלפון הנייד וקרא בזהירות מתוך פיסת נייר. הוא הרים את עיניו וסיפר לעולם כיצד סגן הנשיא לשעבר, בכך שדיבר על ניסיונו שלו, עזר לו להתגבר על אתגר קשה.

זמן קצר לפני נאומו של ביידן, אמר בריידן הרינגטון "אנחנו מגמגמים", הוא התעכב מעט על הצליל של המ' ופילס את דרכו באומץ להמשך המילה. המאמץ ניכר על פניו, אך גם נחישותו להגות את הצליל.

"באמת מדהים לשמוע שמישהו הפך לסגן נשיא" למרות הגמגום, אמר בריידן. "הוא סיפר לי על ספר שירים של ייטס שהיה קורא בקול רם לתרגול".

לאחר האירוע, הזמין ביידן את בריידן אל מאחורי הקלעים כדי לדבר עוד על דרכים לשלוט בגמגום. ביידן אמר שהתאמן על דיבור כשהביט בעצמו במראה. הוא גם נתן לילד נאום שהכין, עם סימונים שמראים לו איפה הוא יכול לעשות הפסקות, כדי שהמילים ייצאו בצורה חלקה יותר.

ביידן דיבר לעתים קרובות על הגמגום במהלך הקמפיין וכיצד הוא חוזר לפעמים על מילים מסוימות, במיוחד אם הוא עייף. אחרי שדיבר על כך בעימות הראשון בפריימריז הדמוקרטיים בדצמבר – ואף התחיל להשמיע קולות של גמגום – לעגה לו דוברת הבית הלבן דאז שרה סנדרס בטוויטר. לאחר מכן נמחק הציוץ וסנדרס התנצלה. ביידן אמר אחר כך כי אין לו חרטות "כי אני יודע מה זה להיות מושפל".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
9 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
9
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x