xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בומרנג: נשיא ברזיל שהכחיש את הקורונה, נמצא חיובי לנגיף

מגיפת הקורונה בברזיל ממשיכה להחמיר: נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו הודיע היום (שלישי) כי נדבק בנגיף הקורונה – כך דווח בהודעה ששודרה ברשת הטלוויזיה הממלכתית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו
נשיא ברזיל ז'איר בולסונארו

מגיפת הקורונה בברזיל ממשיכה להחמיר: נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו הודיע היום (שלישי) כי נדבק בנגיף הקורונה – כך דווח בהודעה ששודרה ברשת טלוויזיה הממלכתית. בראיון לרשת CNN בולסונרו אישר כי עבר אמש בדיקה לאחר שחש ברע – ונמצא חיובי.

בשבועות האחרונים בולסונרו מיעט להתייחס למשבר הקורונה הפוקד את ארצו – זאת למרות נתוני הנדבקים והמתים הגבוהים. גם אחרי שכמה מעוזריו נמצאו כחולים בקורונה, בולסונרו לא הקפיד לשמור על כללי הריחוק החברתי והמגבלות שהוטלו בארצו. רק בסוף השבוע האחרון התארח אצל שגריר ארה"ב בברזיל לארוחה חגיגית לרגל יום העצמאות האמריקני – שם הוא צולם כשהוא לא עוטה מסיכה על פניו.

לפי נתוני ארגון הבריאות העולמי, עד כה נרשמו 1,628,283 מקרי הידבקות בקורונה בברזיל, ומעל 65 אלף חולים כבר מתו מסיבוכי המחלה. התפרצות הקורונה בברזיל נחשבת כאחת מהחמורות ביותר בעולם, כאשר ברזיל היא כעת המדינה עם מספר החולים והמתים השני בגודלו בעולם – כשרק בארה"ב נרשמו יותר נדבקים ויותר קרבנות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x