xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בואנוס איירס: קבוצת נוכלים של 'אלמנות שחורות' פיתו גברים עשירים וסיממו אותם שדדו מהם מזומנים ותכשיטים; הקבוצה נעצרה

הרשויות בארגנטינה הגישו כתבי אישום נגד כנופיה של ארבע "אלמנות שחורות", כולל צעיר בן 17, שהיה מבוקש בגין סמים ושוד של אנשי עסקים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
כסף ארגנטינאי אילוסטרציה: צילום Pixabay
כסף ארגנטינאי אילוסטרציה: צילום Pixabay

כנופיה שכונתה 'אלמנות שחורות' נעצרה לאחר שהיו מרדימים גברים עשירים, ושודדים את כספם ואת רכושם. סברינה סינתיה נובילו, 36, ופמלה סוסה, 17, וגבר בן 29 נעצרו ב-20 ביולי במסיבה חשאית בעיירה קווילז, בואנוס איירס, שנערכה למרות איסור התקהלות עקב מגיפת הקורונה. אחותה של נובילו, מקארנה נובילו, וגיסתה, קארן ניבה, נתפסו גם כן מספר ימים לאחר מכן.

נובילו ושאר חברי הקבוצה קשורים לפחות לחמישה מקרי שוד שהתרחשו בין 2018 ל-2020. הם נעצרו לאחר חקירה שנמשכה שלושה חודשים בגין שוד של איש עסקים בן 52 בבואנוס איירס.

האיש ששמו נאסר לפרסום, אמר לרשויות כי ב-25 במאי הוא הזמין את נובילו וסוסה לדירתו לאחר שפגש אותם והנהג שלו הביא אותן הביתה. הקורבן אמר למשטרה כי הם דיברו על הצעה עסקית. אחרי כמה כוסות שמפניה, אחת משתי הנשים הכניסה לו גלולה שהרדימה אותו לחלוטין. הוא התעורר למחרת בבוקר ומצא 70,000 דולר חסרים, גם שעון הרולקס שלו, והאייפון שלו נעלמו, האישה לקחה את מפתחות המכונית שלו ונמלטה בטויוטה קורולה שלו.

במקרה נוסף נובילו וסוסה פיתו גם בעל חברת בנייה בן 48, ב-19 באוקטובר 2019, לאחר שפגשו אותו במסעדה. הגבר הגרוש, דיבר עם הנשים שיחה ידידותית סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר והזמין אותן לביתו, אחרי כמה משקאות, האיש סיפר לנשים כי בבעלותו בית בשכונה העשירה של בואנוס איירס בנורדלטה.

הוא אמר לחוקרים כי הוא התנגד בתחילה לקחת את נובילו וסוסה לבית בנורדלטה, אך נכנע לבסוף, הוא הגיע למקום מגוריו השני בסביבות השעה 7:40 בבוקר והם שתו עוד כמה כוסות לפני שאחת משתי הנשים הניחה גלולה במשקה שהפיל אותו לשינה עמוקה.

הנשים לקחו את הרכב BMW שלו וחזרו לדירתו וגנבו לפחות 70,000 דולר, בתוספת 30,000 פזו ארגנטינאי ושלושה שעוני יוקרה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x