xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"בואו נגיד שלא דפקנו בנימוס" שוטר מתאר כיצד סוכני ה-FBI הרסו את הדלת המסתורית של גיליין מקסוול, אשתו לשעבר של ג'פרי אפשטיין

שוטרים חמושים עם 24 סוכני FBI הרסו את דלת הכניסה המסתורית של גיליין מקסוול, פרצו לבית ואזקו אותה באזיקים, מקסוול נעצרה בחשד לסרסור קטינות לאנשים עשירים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
סוכנת FBI (אילוסטרציה צילום Freepic)
סוכנת FBI (אילוסטרציה צילום Freepic)

הפשיטה על הבית בו שהתה מקסוול בברדפורד, ניו המפשייר, התרחשה בשעה 08.20 בבוקר ביום חמישי, כאשר 24 סוכני FBI, שוטרים מהמשטרה המקומית, משטרת ניו יורק וכוח משימה מיוחד של ניו המפשייר, השתמשו בפורץ מנעולים לשבור את המנעול בשער המתכת המוביל לנכס המבודד שקנתה בדצמבר האחרון.

שוטר שהיה חלק מהפריצה אמר לאתר "מייל און סאנדיי": "נסענו במהירות לאורך קילומטר בשיירה של 15 כלי רכב. ובואו נגיד, לא דפקנו בנימוס בדלת. הדלת נופצה."

השוטר הוסיף: "מקסוול היתה בסלון, למרבה הפלא נראה שלא הייתה ממנה תגובה. זה היה כאילו היא לא התייחסה למעצר, היא הסתובבה במהירות ונאזקה היא הייתה במעצר תוך שניות."

שכנים התעורו ארבע שעות קודם לכן בשעה 4.20 בבוקר כששמעו מטוסים מעל. דיק מוריס, בן 59, שגר ממול, אמר ל"דיילי מייל": "חשבתי שזה מטוס עם מנוע אחד עם מושב אחד ומצנח שמאד נפוץ כאן. אתה שומע אחד לעשר דקות וזה נעלם. אבל המטוס נשאר וחג במעגלים."

"יצאתי להעמיס את המשאית שלי בשבע בבוקר והמטוס עדיין המשיך בסיבובים, חשבתי מה לעזאזל הבחור הזה עושה סיבובים, הצצתי דרך העצים וראיתי מטוס קטן נוסף מסוג ססנה עושה גם הוא סיבובים."

השכן הוסיף: "מאוחר יותר הבנתי שזה חייב להיות ה- FBI שמוודא שהיא לא עזבה את הבית לפני שצוות המעצר הגיע לשם."

עוד דווח, כי סוכני ה- FBI עקבו אחריה מאז אוגוסט האחרון, כאשר אפשטיין נמצא מת בכלא בניו יורק לאחר שנעצר באשמת סחר בקטינות.

אחד מאנשי המעצר סיפר: "ה-FBI עוקב אחריה כבר שנה. היה להם אותה, ואז הם איבדו אותה. היא הייתה בקולורדו ובוויומינג ואיבדו אותה עד שהופיעה בניו המפשייר. זה היה משחק של חתול ועכבר."

עורך דין המעורב מקרוב בתיק הזהיר כי הרשעתה של מקסוול בהאשמות של התעללות בצעירות תביא לתוצאה קשה, "זה קשה מאוד להעמיד לדין. העבירות התרחשו לפני 26 שנה. עורכי הדין שלה יקרעו את הקורבנות ואת העדים שלהם." כך אמר עורך הדין.

"היה להם זמן להתכונן ויש להם משאבים כספיים עצומים, הם יצעקו שהכל קרה מזמן, הם יטענו שהיא הייתה קורבן של אפשטיין." הוסיף עורך הדין. מקור המעורב בחקירה אמר: "אם יש לה הוכחה שתוביל להרשעתם של דגים גדולים יותר, היא תוכל להסדיר את דרכה החוצה מהסיפור."

גיליין מקסוול היא בתו של אייל התקשורת רוברט מקסוול, ומי שהייתה זוגתו של ג'פרי אפשטיין שנמצא מת בתא המעצר בארצות הברית, היא נעצרה במדינת ניו המפשייר, היא נחקרה בפרשה של סרסור בקטינות.

מקסוול נלקחה לחקירה בפרשת ג'פרי אפשטיין, שמה של מקסוול, זוגתו לשעבר של המיליונר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין, על פי החשד, מקסוול איתרה לאפשטיין לאתר קטינות מתאימות ואף שידלה אותם לקיים עמו יחסי מין, היא גם חשודה כי סרסרה אותם עבור גברים עשירים.

רגעים אחרי שסוכני FBI עצרו ביום חמישי האחרון את גיליין מקסוול בגין חלקה שלכאורה בסרסור קטינות בשביל ​​ג'פרי אפשטיין, "זיקוקים החלו לעוף בחייהם של מיליארדרים וסלבים מסוימים שהסתובבו עם השניים, ולא מהסוג של הרביעי ליולי" (חגיגות יום העצמאות האמריקאי) כך כותב באירוניה ה'ניו יורק פוסט'.

מכיוון שאיש לא היה קרוב יותר לפדופיל המיליארדר יותר ממקסוול, שהרשת שלה היתה פרושה מניו יורק, צרפת, ישראל, ארמון בקינגהאם בבריטניה, והקריביים, ללא ספק, האנשים שמעורבים נמצאים בלחץ כי היא יכולה לפתוח את הפה בכדי להשאיר את עצמה מחוץ לכלא. במיוחד לאחר שהתובעים נשבעו "להביא צדק" על מעשיו של אפשטיין.

מגיש הטלוויזיה כריסטופר מייסון, ידיד של מקסוול, אמר שהוא מאמין שיש לה גישה לתמונות ווידיאו מכל הנכסים של אפשטיין – אך הקטעים נעלמו.

"אני בטוח שיש לה גישה לסרטונים" אמר מייסון. "הרבה אנשים חזקים ידאגו יותר מקצת."

אז מי מבין הפנקס השחור של אפשטיין יזדקק לעורך דין טוב אם מקסוול תתחיל לזמר. כך שואלים בארצות הברית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x