xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בדרך לחיסון? הניסוי הראשון עבר בהצלחה

חוקרים מאוניברסיטת אוקספורד הודיעו שהם נמצאים בשלב המתקדם ביותר מכל החיסונים נגד הקורונה וכי השלב הראשון של הניסוי בבני אדם – עבר בהצלחה רבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קורונה אילוסטרציה (צילום Pixabay)
קורונה אילוסטרציה (צילום Pixabay)

פריצת דרך בחיסון לקורונה התקיימה בבריטניה באונברסיטת אוקספורד. החוקרים הודיעו כי הניסוי עבר בהצלחה, נתונים רשמיים שפורסמו היום (שני) מראים כי החיסון הצליח על בני אדם

החיסון החדש נוסה על 1,077 מתנדבים בגילאים 18-55 וכולם הראו עלייה במערכת החיסונית – גם בנוגדנים וגם ברמת החסינות התאית. בשורה נוספת שיצאה מהניסוי היא שלחיסון אין תופעות לוואי חריגות במיוחד.

בניסוי, שפרטיו פורסמו בכתב העת הרפואי The Lancet, התוצאות על המתנדבים שחוסנו היו טובות. לצד פרסום הנתונים, באוניברסיטת אוקספורד כבר המשיכו בניסוי וכעת עם נמצאים בעיצומם של שלבים 2 ו-3. בשלבי הניסוי הבאים החיסון יינתן לקבוצות הרבה יותר גדולות של מתנדבים, ובאוקספורד משערים שהחיסון יהיה מוכן עד דצמבר 2020.

בנוסף, באוניברסיטת סאות'המפטון נבדקה תרופה מוכרת שניתנת בדרך כלל לחולי אסטמה, לאנשים שסובלים ממחלות נשימה אחרות ולעיתים גם לחולי שפעת במצב קשה. לא היה ברור האם התרופה הזו עוזרת לחולי קורונה והחוקרים מהאוניברסיטה בחנו אותה על 220 חולים. חצי מהם קיבלו את הטיפול וחצי קיבלו את הטיפול דמה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x