xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בגרמניה נפתח משפטו של הרוצח מיום-כיפור: "מולי עומד נאצי אמיתי שרוצה להרוג אותנו"

אתמול (ג') נפתח בעיר מגדבורג שבגרמניה משפטו של המחבל שטפן באיילאט שהגיע לטבוח ביום הכיפורים השנה, במתפללי בית הכנסת בעיר האלה - ולבסוף רצח שניים ברחוב ופצע עוד כמה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המחבל מובל למשפט: (צילום: הקהילה היהודית בדרזדן גרמניה)
המחבל מובל למשפט: (צילום: הקהילה היהודית בדרזדן גרמניה)

‏אתמול התחיל במגדבורג שבגרמניה אחד המשפטים המתוקשרים ביותר שראתה המדינה בשנים האחרונות – משפטו של המפגע מהאלה: הניאו נאצי שטפן באיילאט (28) ניסה ביום הכיפורים באוקטובר 2019 לפרוץ לבית כנסת בהאלה ולרצוח 120 מתפללים יהודים, ומשלא הצליח יצא למסע הרג ברחובות האלה ורצח שני עוברי אורח.

‏היום תשעה חודשים לאחר המעשה נפתח משפטו. מדובר באחד המשפטים הגדולים ביותר שידעה מדינת סקסוניה-אנהלט. כדי לאבטח את החדר שבו מתקיים המשפט הושקעו 300 אלף אירו, המפגע הוטס הבוקר במסוק לעיר מגדבורג כשהוא לבוש אפוד מגן ואזוק בידיו וברגליו. כך דיווחה אנטוניה ימין בכאן 11.

‏לפני שבועות אחדים ניסה המפגע לברוח מהכלא ולכן גם במהלך המשפט ימשיך להיות אזוק ברגליו. מדובר באחד המשפטים הדרמטיים והחשובים ביותר שהתקיימו בגרמניה בשנים האחרונות.

על רקע פתיחת משפט המחבל שניסה לטבוח במתפללים ביום-כיפור האחרון, בבית הכנסת בעיר האלה שבגרמניה – מסר הרב עקיבא וינגרטן, רב העיר דרזדן הסמוכה הצהרה בפתח בית המשפט, הרב הגיע יחד עם אנשי הקהילה היהודית המקומית.

המחבל מובא לבית המשפט: (צילום: הקהילה היהודית בדרזדן גרמניה)

"יושב כאן בספסל הנאשמים אנטישמי אמיתי עד עמקי נשמתו שיודע בדיוק מה הוא אומר ומה הוא רוצה – הוא אומר בבירור שבא להרוג יהודים וכי היהודים הם האויבים שלו", פתח הרב וינגרטן.

"ידעתי שקיימים כאלה בגרמניה אבל זה לא דומה ללראות אותם פנים מול פנים – להסתכל להם בעיניים ולהבין כי מולי עומד נאצי אמיתי המבקש לרצוח יהודים", תיאר הרב וינגרטן.

רבה של דרזדן, הרב וינגרטן, התייחס למצב יהודי גרמניה ואמר כי "אני לא חושב שהמצב בגרמניה קשה – הרשויות עושות ככל שביכולתם לעצור את האנטישמיות אך ראינו בבירור שהתופעה קיימת ויש לתת על כך את הדעת".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x