xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בג"צ דחה את העתירות השופט קבע: "ליקוי מוסרי" ח"כ קרעי: "שיהיו שליטים באיראן"

בג״ץ דחה את העתירות נגד נתניהו בנוגע להסכמים הקאליציונים, השופט מזוז העביר ביקורת וכתב כי "הרכבת ממשלה על ידי נאשם היא כשל מוסרי וליקוי מאורות של החברה הישראלית." ח"כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב כי "השופטים יכולים להיות שליטים באיראן".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בג"צ קבע כי העתירות נגד ההסכמים הקואליציוניים, ידחו, אך השופטים הודיעו כי היו מתערבים אם החוק הנורבגי המדלג היה על הפרק. "היינו מורים לבטלו אם היה ממשיך להיות על סדר היום." קבעו השופטים

עמית סגל פרשן חברת החדשות כתב בתגובה "‏המציאות שבה שופט בעליון ממליץ לאזרחי ישראל מה נכון לבחור משקפת משבר חברתי וכשל מוסרי של החברה ושל מערכת המשפט בישראל." את הדברים כתב בתגובה לדברי השופט מני מזוז שכתב, כי "הרכבת ממשלה על ידי נאשם היא כשל מוסרי וליקוי מאורות של החברה הישראלית."

תנועת הליכוד הגיבה להחלטת בג"צ. "אזרחי ישראל בחרו בראש הממשלה נתניהו ברוב עצום, כשהליכוד קיבלה את מספר הקולות הגדול ביותר שקיבלה מפלגה בתולדות המדינה. זה היה ניצחון ענק למנהיג הימין והבעת אמון חד משמעית בו. בדמוקרטיה האזרחים מצביעים בקלפי ובוחרים את ראש הממשלה. מי שרוצה להחליף את ראש הממשלה יכול בוודאי להתמודד בבחירות ולתת לאזרחים להחליט בעצמם."

בהחלטה נאמר. כי שיקול נוסף ומרכזי בסוגיית התערבותנו באשר ליכולתו של חבר הכנסת נתניהו להרכיב ממשלה ולכהן כראש ממשלה הוא העובדה שציבור הבוחרים, כאמור, הלך לקלפיות שלוש פעמים במהלך השנה האחרונה כאשר חבר הכנסת נתניהו, ראש הממשלה המכהן, עמד בראש סיעת הליכוד כאחד המועמדים המובילים להרכבת הממשלה לאחר הבחירות. הבחירות לכנסת ה-23, הכנסת הנוכחית, אף נערכו לאחר הגשת כתב האישום נגד חבר הכנסת נתניהו. למרות שעננת החשדות הפליליים תלויה ועומדת נגדו לאורך תקופה ארוכה, כל העתירות שהוגשו נגד המשך כהונתו כראש הממשלה וכשירותו לקבל על עצמו את מלאכת הרכבת הממשלה נדחו בהיותן תיאורטיות או מוקדמות לממשלה. במצב דברים זה, יש ליתן משקל כבד להסתמכות של חלק נכבד מציבור הבוחרים על כך שלאחר הבחירות לא תוטל כל מגבלה על יכולתו של חבר הכנסת נתניהו להרכיב ממשלה. התערבותנו בכגון דא, לאחר קיום הבחירות, תפגע באופן אנוש בהליך הדמוקרטי, ביציבות ובוודאות, שהן כאמור מאבני היסוד של כללי המשחק המשטריים, וכפועל יוצא באמון הציבור במוסדות השלטון בכלל ובבתי המשפט בפרט.

חה"כ שלמה קרעי הליכוד, הגיב על נימוקי שופטי בית המשפט העליון: "‏שופטי העליון הוכיחו שוב כי הם מנותקים, לא ראויים ויכולים לעבור להיות שליטים באיראן ולא במדינה דמוקרטית כמו ישראל. מי שקובע כי יש ביקורת שיפוטית על שיקול דעת של נבחרי ציבור, מי שקובע כי בחירת העם "לא מוסרית", הוא אנטי דמוקרטי ואסור שיהיה שופט בעליון. יישר כח לשופט סולברג."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x