xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בג"ץ דחה את עתירת ארגוני השמאל: "תפסתם טרמפ על הקורונה"

בג"ץ דחה את עתירת ארגוני השמאל שדרשו לחבר את יישובי הפזורה לחשמל כדי לאפשר לתלמידים ללמוד מרחוק. בג"ץ דחה את העתירה ונזף בעותרים: "תפסתם טרמפ על הקורונה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ארגוני השמאל עדאלה והאגודה לזכויות האזרח עתרו לבג"ץ במטרה לחבר את כל יישובי הפזורה, היישובים הבלתי חוקיים בנגב, לחשמל, במטרה לאפשר לילדים להתחבר ללמידה מרחוק של משרד החינוך כדי שיוכלו ללמוד בזמן קורונה.

השופטים יוסף אלרון, ג'ורג' קרא וחנן מלצר המליצו לעותרים למחוק את העתירה בטענה כי המצב איננו דחוף. השופט ג'ורג' קרא נזף בעותרים ואמר כי יש פה ניסיון "לתפוס טרמפ על הקורונה, תכנית הלמידה מרחוק הושקה כבר ב-2013, ידעתם כי בשביל זה צריך אינטרנט".

בערוץ 7, ציטטו את דבריו של עורך הדין בועז ארזי מתנועת רגבים שאמר: “לא מדובר רק על רכיבה על הגל בעניין החינוך. בניגוד לטענת העותרים על 37 כפרים לא מוכרים כביכול, צירפנו מפה המראה כי מדובר ביותר מ-2000 מקומות התיישבות, והעתירה מבקשת בעקיפין לייצר שינוי מדיניות. צריך להבין גם את המשמעויות של הקמת תשתיות חשמל ובזק בשטח של 750,000 דונם”.

לבסוף, מחק בית המשפט את העתירה ואמר כי מקרים מיוחדים, יש להפנות לרשות הממשלתית או המקומית הרלוונטית. השופטים המליצו למדינה לבחון ולשפר את הטענות שעלו בעתירה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x