xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בג"ץ ביטל צו הריסה לבית המחבל שהשתתף ברצח דביר שורק הי"ד

בג"ץ ביטל היום (ב') ברוב דעות של השופטים ענת ברון ועוזי פוגלמן את צו ההריסה לבית אחד המחבלים שהשתתפו ברצח דביר שורק הי"ד. מהלך שגרר תגובות נזעמות מכל קצוות הקשת הפוליטית.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הלווית הקדוש דביר שורק הי"ד צילום: צעירי עופרה
הלווית הקדוש דביר שורק הי"ד צילום: צעירי עופרה

כזכור החייל דביר שורק בן ה-19 נדקר למוות בפיגוע בגוש עציון. (ב-8 לאוגוסט, 2019).

בג"ץ ביטל היום (ב') את צו ההריסה לבית אחד המחבלים שהשתתפו ברצח דביר שורק הי"ד השופטת ענת ברוך נימקה את חוות הדעת: הצו להריסת הבית ניתן חמישה חודשים לאחר הרצח, ו"חלוף הזמן מנתק את הקשר התודעתי בין הפיגוע לסנקציה"

החלטה זו עוררה גל תגובות נזעמות מכל קצוות הקשת הפוליטית.

ח"כ איילת שקד (ימינה) הגיבה לפסיקת בגצ: "החלטה אומללה של בגצ. השפוט מינץ, שמונה בתקופתי, בדעת מיעוט תמך בהריסה. השופט פוגלמן לעומתו מעניק משקל רב לעוצמת הצפייה של משפחת המחבל (ובלשונו: "המשפחה הנפגעת"(!)), אך מתעלם כליל מעוצמת הצפייה של בני משפחת שורק.מינוי שופטים שמרנים ולאומיים הם הדבר המשמעותי ביותר שמשנה מציאות, תעודת עניות גדולה לממשלה הזו שהשליטה בועדה למינוי שופטים חזרה לשמאל ולשופטים עצמם."

ח"כ נפתלי בנט (ימינה) הגיב לפסיקת בג"ץ: ‏"כשר הביטחון הוצאתי צו להריסת ביתו של המחבל שרצח של דביר שורק.כעת בג״צ ביטל את הצו,
דבר שמחליש את ההרתעה שלנו. אני קורא לראש הממשלה, שר הביטחון ושר המשפטים לדרוש דיון חוזר ומיידי בבג״צ. בחצי השנה החולפת הגברנו באופן דרמטי את הפגיעה במחבלים ובסביבתם, דבר שהביא להרתעה גדולה והגענו לאפס פיגועי רצח נגד ישראלים. אם ממשלת ישראל לא תפעל להפוך את החלטת בג״צ זהו מסר של חולשה וריפיון כלפי המחבלים, בדיוק הפוך ממה שעשינו עד כה."

שר המדע אלי כהן (ליכוד) הגיב לפסיקת בג"ץ: ‏בטיעון מקומם ובניגוד לעמדת מערכת הביטחון, שהריסת בתים מרתיעה מחבלים, דחו שופטי בג"ץ הריסת בית מחבל משום שמשפחתו חפה מפשע. להזכירכם, גם משפחתו של דביר שורק הי"ד חפה מפשע. אתמוך בחוק לשימוע פומבי למועמדים לעליון, כדי שנדע האם השופט שם את אינטרס משפחות המחבלים לפני זה של מדינת ישראל. בג"ץ ביטל את הריסת ביתו של אחד מרוצחי דביר שורק הי"ד. המדינה חייבת לדרוש דיון נוסף ולבטל את ההחלטה."

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה) הגיב לפסיקת בג"ץ: "בג"צ פוגע שוב בביטחון המדינה ולא מאפשר לצה"ל להילחם בטרור ולייצר הרתעה. האחריות לדם שישפך חלילה בשל כך תהיה על ידיו ועל ידי מי שמאפשר לו לעשות את זה ולא מתקן את העיוות הזה בחקיקה".

‏ח״כ אבי דיכטר (ליכוד) הגיב לפסיקת בג"ץ: "החלטת שופטי בגץ שלא להרוס בית מחבל רוצח פוגעת בהרתעה שלנו! מניסיוני הבטחוני, הנימוק ש-5 חודשים מנתקים את ההרתעה מהריסת הבית, מנותק מהמציאות ומההיגיון. על סמך מה שופטים קובעים בסוגיה מבצעית ולחלוטין לא שיפוטית?"

ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) הגיב לפסיקת בג"ץ: "‏החלטת שופטי בג"ץ מבישה. מי שמעדיף נוחות של תומכי טרור על פני חיי אדם, מאבד כל תוקף מוסרי לשפוט בישראל. טיעונים כמו שיהוי, טשטוש הקשר, או אינטרס תומכי הטרור הם פגיעה בזכרו של דביר שורק הי"ד. היש ניתוק חמור מזה?" "חרב באה לעולם על עיוות הדין" (אבות ה) – פשוטו כמשמעו במקרה הזה."

‏ ח"כ עוזי דיין (ליכוד) הגיב לפסיקת בג"ץ: "בג"ץ ביטל צו הריסת בית משפחת עאטונה מרוצחי דביר שורק הי"ד. פנייתי לועחו"ב מקבלת משנה דחיפות: מחבלים הורגים – לא מנטרלים. לזרז את הריסת הבתים. גם אם הפיגוע נכשל. גירוש משפחות מחבלים. ולבחון חקיקה מגבילת בג"ץ מהתערבות בנושאים ביטחוניים."

דביר שורק הי"ד (באדיבות המשפחה)

ח"כ לשעבר שולי מועלם הגיבה לפסיקת בג"ץ: "הרס בתי מחבלים הוא כלי אפקטיבי במלחמה הבלתי מתפשרת בטרור והוא חייב להתבצע קרוב ככל שניתן לרצח. את זה שמענו חברי וועדת חוץ ובטחון מבכיר בשירות הבטחון הכללי."

ח"כ טלי פלוסקוב (ליכוד) הגיבה לפסיקת בג"ץ: "‏החלטת בגץ מהיום למנוע את הריסת ביתו של המחבל הנתעב שרצח את דביר שורק ז״ל בגוש עציון, היא מקוממת ולא פחות מהענקת רוח גבית לטרור ופרס למשפחת המחבל. מתזכרת שצה״ל וכוחות הביטחון קבעו כי הריסת בתי מחבלים מרתיעה ומצילה חיים."

ח"כ לשעבר מוטי יוגב הגיב לפסיקת בג"ץ: ‏"בג"צ בפוסלו את הריסת ביתו של אחד מרוצחי הנער דביר שורק הי"ד, שלל מהמדינה את אחד מכלי ההרתעה שיש בידה בכדי להרתיע מלבצע טרור רצחני, להציל חיים ולהגן על אזרחיה. שלא יתפלאו בבג"צ מדוע יש הרואים בבית המשפט העליון המרשה לעצמו להתערב בתחומי ביטחון, אוייב העם."

העיתונאי יואב יצחק 'news1'‏ הגיב לפסיקת בג"ץ: "מדהים. השופט פוגלמן נוטל לעצמו את הסמכות הצבאית, המדינית והפוליטית באשר להריסת בית המחבל. בסופו של דבר מוציא פסק דין המונע הריסת בית המחבל שרצח את דביר שורק. זה אחד מפסקי הדין המקוממים, המבטאים את עזות מצחם של שופטי העליון – שפעמים רבות מוציאים תחת ידם פסקי דין תוך חריגה מסמכות."

אלחנן גרונר הגיב לפסיקת בג"ץ: "מהמקפצה השופט פוגלמן מגייס את "האינטרס הציבורי" כדי להגיע למסקנה שאסור להרוס את בית אחד המחבלים המעורבים ברצח דביר שורק הי"ד. צה"ל מיוזמתו כבר ביקש להרוס רק את הקומה השניה של בית המחבל אך בג"ץ קיבל ברוב קולות את עתירת 'המוקד להגנת הפרט' וקבע כי אין להרוס אפילו אותה".

אבישי גרינצייג 'גלובס' הגיב לפסיקת בג"ץ:" ‏ושוב בג"ץ מבטל החלטה של הרשות המבצעת. ביטל צו הריסה לבית המחבל שהשתתף ברצח דביר שורק. שוב מינץ בעמדת מיעוט. עמדת ענת ברון (אם שכולה, יש לציין) פשוט מדהימה: יש לבטל את הצו כי הוצא באיחור של חודשים. למה התעכב? בשל מניעות משפטיות שנובעות מפסיקות קודמות של ברון וחבריה בבג"ץ."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x