xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: אינדונזיה; אדם נדרש לשכב בארון קבורה – בגלל שלא עטה מסיכה

מספר המתים מקורונה באינדונזיה הוא הגבוה בין מדינות דרום מזרח אסיה – מה שהביא לפיתוח שיטות מפתיעות, במטרה להגביר את מודעות האזרחים לסכנות ואת ציותם להנחיות הממשלה; אזרח שימצא ללא מסיכה יאלץ לשכב במשך מספר שניות בתוך ארון קבורה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ארון קבורה: אילוסטרציה צילום Pixabay
ארון קבורה: אילוסטרציה צילום Pixabay

אזרחים רבים נדרשים לשכב בארון קבורה למשך 100 שניות – ו"להרהר במעשיהם", בגלל שהם נתפסו כשהם מפרים את חובת חבישת המסכה. זוהי השיטה החדשה בבירת אינדונזיה להגברת המודעות הציבורית לסכנות הקורונה והשמירה על ההנחיות. 

מספר המתים מהקורונה באינדונזיה הוא הגבוה ביותר בדרום מזרח אסיה, מה שהביא את הרשויות לנקוט בצעדים חריגים. במספר אזורים במדינה החליטו הרשויות לעשות שימוש באמצעי הפחדה בתקווה שאלו יגרמו לאוכלוסייה להישמע להנחיות הממשלה – בהן כמובן חבישת מסכה ושמירה על ריחוק חברתי.

את שתי הסיירות מאיישים עובדי עירייה, שמביעים תמיכה בדרך האכיפה היצירתית. "עם נגיף הקורונה יש סיכון שהם ישכבו בארון מתים אמיתי", הסביר ראש סוכנות הסדר הציבורי במדינה, בודהי נוביאן.

אחד מהפקידים שעורכים את "מסע הלוויה" המדומה, אמר: "זו עבודה מעייפת מכיוון שאנשים לא מבינים את הסכנה של נגיף הקורונה. עד עכשיו אנשים עדיין לא מודעים לכך ששימוש במסכה חשוב מאוד".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x