xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בגלל המבורגר: רצח בארה"ב בסניף בורגר קינג

בעקבות הזמנה שהתעכבה, לקוחה הביאה את "הגבר שלה", שתקף וחנק עובד חדש בן 22; "יש לך שתי שניות לפני שאני יורה בך" –אמר ופתח באש
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המבורגר אילוסטרציה: צילום Pixabay
המבורגר אילוסטרציה: צילום Pixabay

הרשויות פלורידה חושדות כי עובד צעיר בסניף של בורגר קינג בעיר אורלנדו נרצח בעקבות סכסוך שפרץ על רקע עיכוב בהזמנה של לקוחה.

על פי דיווחים מקומיים, שמו של הקורבן דזמונד ארמונד ג'ושוע, היה בן 22 במותו, הוא החל לעבוד בסניף רק לאחרונה. החשוד בירי זוהה על-ידי משרד השריף במחוז אורנג' כקלביס רודריגז-טורמז, עבריין מורשע בן 37. הוא מואשם ברצח מדרגה ראשונה. 

עד ראייה סיפר לערוץ הטלוויזיה המקומי כי באותו ערב הסניף היה עמוס וגם בדרייב-ת'רו התור של המכוניות היה ארוך. אחת הלקוחות שכעסה על העיכוב יצאה מהרכב שלה ואיימה להביא את "הגבר שלה" למקום. בעקבות האיום הזה אחד העובדים החזיר לה את כספה, 40 דולר, וביקש ממנה לעזוב.

בתיעוד שהשיגו השוטרים נראה התוקף לופת את ראשו של ג'ושוע באחיזה של נעילת-ראש, וחונק אותו. עובר אורח הפריד בין השניים, אך אז רודריגז-טורמז חזר למשאית שלו, שלף ממנה רובה, ואיים לירות בג'ושוע: "יש לך שתי שניות לפני שאני יורה בך", הוא אמר לו לפי הדיווח – ופתח באש. ג'ושוע הובהל לבית חולים מקומי, ושם נקבע מותו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x