xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אדם עם שמו של הצורר הנאצי זכה בבחירות בנמיביה

פוליטיקאי בשמו של הצורר הנאצי זכה במושב בבחירות האזוריות בנמיביה. הוריו לא שמו לב כי השם שנתנו לבן, הוא שמו של הצורר מגרמניה; "אני לא שואף לשליטה עולמית"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נימביה אילוסטרציה: צילום Pixabay
נימביה אילוסטרציה: צילום Pixabay

בבחירות האזוריות בנמיביה זכה שם מוכר בעולם. שמו של הזוכה הוא אדלוף היטלר. היטלר אמר שאביו נתן לו את שמו, מבלי שידע מי הוא האיש מגרמניה, כך על פי הדיילי מייל.

היטלר התייחס לשמו: "בילדותי ראיתי בזה שם נורמלי לחלוטין ורק אחר כך הבנתי שהאיש הזה רצה לכבוש את כל העולם". הוא הוסיף כי אין לו שום קשר לאידאולוגיה הנאצית: "העובדה שיש לי את השם הזה לא אומרת שאני רוצה לכבוש את 'אושנה' (האזור בו ניצח בבחירות). אני לא שואף לשליטה עולמית".

הוא הוסיף כי אין לו שום קשר לאידאולוגיה הנאצית: "העובדה שיש לי את השם הזה לא אומרת שאני רוצה לכבוש את 'אושנה' (האזור בו ניצח בבחירות). אני לא שואף לשליטה עולמית". הפוליטיקאי אמר כי אשתו מכנה אותו אדולף, והוסיף כי הוא בדרך כלל משתמש בשם אדולף יונונה, אך "זה מאוחר מדי לשנות את שמי באופן רשמי"

היטלר זכה בתפקיד הבכיר מטעם SWAPO, המפלגה השלטת בנמיביה. הוא נבחר עם 85 אחוזים מהקולות במושבה הגרמנית לשעבר. במקום יש קהילה קטנה דוברת גרמנית החיה עד היום במדינה, ועל פי ההערכות, כ-120,000 גרמנים מבקרים בנמיביה מדי שנה.

בשנת 2005 פרסם עיתון מקומי בשפה הגרמנית מודעה שהביעה 'שמחה וסיפוק' על מותו של ניצול השואה שמעון ויזנטל. שגריר גרמניה בנמיביה דרש מהעיתון להתנצל, והעיתון אכן התנצל

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x