xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

באנו להוריד – המאכלים שיורידו לכם את רמת הכולסטרול

רובנו ודאי חושבים שכדי להפחית את הכולסטרול הרע צריך להיעזר בתרופות, אך מתברר שישנם מספר מזונות שיכולים לעזור לנו במשימה הזו. איך הם עושים זאת ומה הם המאכלים הללו? המשיכו לקרוא וגלו הכל במדריך הבא.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קרדיט תמונה: shutterstock
קרדיט תמונה: shutterstock

אחד הגורמים הנפוצים ביותר למחלות לב וכלי דם ברחבי העולם הוא רמה גבוהה של כולסטרול. אחת הסיבות לכך היא שמרבית האנשים סיגלו לעצמם הרגלי תזונה לא טובים, אבל אם נוכל לשנות אותם אזי נצליח להוריד באופן משמעותי את רמות הכולסטרול בדם. כולכם ודאי משוכנעים שחשוב מאוד לשמור על רמה מאוזנת של כולסטרול בגוף וכדי לעשות זאת בהצלחה מומלץ לצרוך את המאכלים והתוספים שיעזרו לכם בביצוע המשימה הזו וביניהם תוכלו למצוא שמן זית, קקאו ושוקולד מריר, אבוקדו, סלמון ועוד.

שמן זית

מחקרים שונים הראו כי שמנים צמחיים ושמן זית בפרט מסוגלים להפחית את רמות הכולסטרול הרע שבדם, זאת כיוון ששמן הזית עשיר בחומצות שומן חד בלתי רוויות ורכיבים בריאים המכונים פוליפנולים המשמשים כנוגדי חמצון. באחד המחקרים אף הוכח כי צריכת שמן זית על בסיס יומי בכמות של שתי כפות ליום יכולה להפחית ב-30% את הסיכון להתקפי לב, שבץ וכן להפחית תהליכים דלקתיים הגורמים למחלות לב.

קקאו ושוקולד מריר

אתם ודאי מופתעים מכך שהשוקולד המריר נמצא ברשימת המאכלים שיעזרו לכם להוריד את רמות הכולסטרול בגוף, אבל מתברר כי קיימים בו מספר יתרונות בריאותיים שהופכים אותו למזון מומלץ לצריכה – כל עוד עושים זאת במתינות (קוביית שוקולד ליום). מחקרים רבים מראים כי השוקולד המריר בעל 75%-85% קקאו מוריד את רמות הכולסטרול בדם ב-2% עד 5%. חשוב להבדיל בין שוקולד חלב לשוקולד מריר שכן הראשון עשיר בסוכר והשני מונע את החמצון של הכולסטרול הרע, זה אשר גורם למחלות לב.

אבוקדו

במזונות השונים שאנו אוכלים, קיימים סוגי שומן שונים שלהם יש השפעה שונה על רמות הכולסטרול הרע והטוב בגופנו. האבוקדו הוא אחד מהמאכלים הללו והוא עשיר בשומנים בלתי רוויים ובחומצה אולאית ועל ידי אכילת חצי אבוקדו ביום, תוכלו להוריד את רמת הכולסטרול בדם ב-17%. לאנשים אשר סובלים מרמות כולסטרול גבוהות בדם מומלץ להוסיף על בסיס יומ-יומי את האבוקדו לתפריט שלהם ואף להשתמש בשמן אבוקדו כתחליף לשמנים אחרים.

סלמון

כדי לסייע לגופכם בהורדת הכולסטרול מומלץ לצרוך מאכלים שיש בהם רכיבים שתורמים לבריאות הלב וכלי הדם שלנו – מזונות שיש בהם שומן בלתי רווי, בעיקר מסוג אומגה 3 ו-9. סוגי שומן אלו יעזרו לכם לשמור על כלי הדם ויקטינו את הסיכוי להיצרות של העורקים. אחד מהמאכלים הללו הוא הסלמון אשר מכיל את חומצת השומן המפורסמת אומגה 3 אשר משחררת את מצבורי הכולסטרול הרע מדפנות כלי הדם ומעודדת ייצור של כולסטרול טוב.

שיבולת שועל

כדי להוריד את רמות הכולסטרול בגופכם, אחד השינויים הקלים שתוכלו לבצע הוא שינוי בארוחת הבוקר שלכם – על ידי אכילת מנת שיבולת שועל תוכלו להפחית את רמות הכולסטרול הרע ב-5.3% זאת כיוון ששיבולת השועל היא אחד המזונות העשירים ביותר בסיבים תזונתיים מסיסים במים. יתרה מזאת, שיבולת שועל מכילה בטא גלוקן אשר סופגת את הכולסטרול הרע ומוציאה אותו ממערכת כלי הדם שלנו.

אגוזים

אגוזים שונים כגון פקאן, שקדים, פיסטוקים, אגוזי מלך ועוד עשירים בחומצות שומן אומגה 3 שהם למעשה רב-שומנים בלתי רוויים המעודדים ייצור של כולסטרול טוב. מחקרים שונים מראים שאכילת אגוזים על בסיס יומי במשקל של 1.5 גרם יכולים להוריד את רמת הכולסטרול הכללית ב-5.4% ואת רמות הכולסטרול הרע ב-9.3%. לאור זאת, הקפידו לאכול אגוזים טריים כדי להימנע מעודף הסוכר או המלח וכדי לסייע לכם להוריד את רמת הכולסטרול ולמנוע מחלות לב.

מילים אחרונות

המלחמה בכולסטרול וברמות הגבוהות שלו אצל חתך נרחב של אנשים עולה שלב, במיוחד כאשר עוד ועוד אנשים סובלים מהתופעה המטרידה הזו. נכון, ישנן תרופות יעילות אשר יכולות לסייע במאבק החשוב הזה, אך אם תסגלו לעצמכם הרגלי תזונה חדשים ונכונים בעזרת המאכלים שסקרנו כאן, ובשילוב תוספי תזונה וויטמינים משלימים, תוכלו גם אתם להוריד בצורה משמעותית את רמות הכולסטרול הרע שלכם ולסגל לעצמכם אורח חיים בריא לאורך זמן.

מאת אבנר אשכנזי

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x