xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

באיראן טוענים כי סעודיה עומדת מאחורי חימוש דאעש

איראן טוענת כי סעודיה עומדת מאחורי חימוש דאעש. "אם עירק וסוריה היו נופלות בידי דאעש, היה אי שקט גדול באזור, אך איראן מונעת מאירוע כזה להתרחש." כך לטענת האיראנים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רכב צבאי עיראקי אילוסטרציה (צילום Pixabay)
רכב צבאי עיראקי אילוסטרציה (צילום Pixabay)

כלי תקשורת באיראן פרו-המשטר, טוענים כי סעודיה היא תומכת מרכזית של דאעש; לטענת האיראנים, המשטר הסעודי ניסה להחליש את המדינות שנמצאות בחזית המאבק נגד ארגוני טרור, "אף כי האלימות בעירק ובסוריה הושגה בנוכחותם של טרוריסטים אלה", ועדיין סעודיה לא הצליחה להביא להפלת ממשלות שתי המדינות; "אם עירק וסוריה היו נופלות בידי דאעש, היה אי שקט גדול באזור, אך איראן מונעת מאירוע כזה להתרחש." כך לפי האיראנים.

באיראן טוענים, כי אחת הסיבות לאיבה של סעודיה נגד איראן, בגלל הלחימה העיקשת של איראן נגד דאעש וסיוע לממשלות בסוריה ועיראק

לטענת איראן, הם הצליחו לסכל את תוכניות המשטר הסעודי "שתוכנן בהדרכתם ותמיכתם של ארצות הברית והמשטר הציוני; סעודיה הוציאה הרבה כסף לתמיכה, מימון וחימוש דאעש, וכל הכסף הזה היה חסר תועלת על ידי התערבותה של איראן." כך לפי איראן.

עוד טוענת איראן, כי הפלישה הצבאית של ערב הסעודית לתימן והקמת קואליציה ערבית כושלת נגד המורדים הח'ותים גרמה למדינה משבר הומניטרי קשה.

"רשלנותם של פקידי המשטר הסעודי כלפי המצב בתימן מראה על אכזריותם של הסעודים כלפי חייהם של מוסלמים; ואילו אותה התנהגות באה לידי ביטוי על ידי הציונים בפלסטין." כך טוענים האיראנים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x