xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אשת נשיא ארצות הברית: "טראמפ לא ינוח עד שיימצא תרופה או חיסון לקורונה"

מלניה טראמפ נאמה הלילה בכינוס הוועידה הרפובליקנית הלאומית - והציעה לאזרחים האמריקניים סימפתיה והכלה; "החיים של כולנו התהפכו לחלוטין, מודה לצוותי הרפואה והעובדים החיוניים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מלאניה טראמפ: צילום מתוך אינסטגרם של מלאניה
מלאניה טראמפ: צילום מתוך אינסטגרם של מלאניה

הלילה (בין שלישי לרביעי), הוועדה הרפובליקנית התכנסה לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד קצת יותר מחודשיים. מלאניה טרמאפ, אשת נשיא ארצות הברית נאמה בכינוס והביעה סימפתיה כלפי נפגעי המגפה העולמית. 

מלאניה אמרה בנאום בשידור ישיר מגן הוורדים בבית הלבן: "נראה כאילו רק אתמול היינו בוועידה הראשונה, כשבעלי קיבל את המועמדות הרפובליקנית לנשיאות והפך בהמשך לנשיא ה-45 של ארצות הברית. הממשל של בעלי לא יפסיק לפעול עד שיהיו חיסון ותרופה", הבטיחה. "הוא יעשה הכל כדי להילחם במגפה".

הגברת הראשונה אמרה: "הממשל של בעלי לא יפסיק להלחם עד שיהיה תרופה או חיסון לכולם. דונלד לא ינוח עד שיעזור לכל מי שנפגע מהמגפה העולמית. למרות מה שנאמר בתקשורת, דונלד טראמפ לא מאבד את המיקוד שלו ואת העשייה. טראמפ הוא לא פוליטיקאי רגיל, הוא לא רק מדבר – הוא עושה ומביא תוצאות. העתיד של המדינה שלנו היה תמיד חשוב לו מאוד וזה משהו שתמיד הערצתי בו".

מלאניה טראמפ הוסיפה ואמרה: "אני נרגשת מהצורה שבה האמריקנים פועלים בתקופות האלו. אנחנו נסתכל לאחור על תקופות כאלו, מעורר השראה לראות מה אנשי האומה שלנו יעשו אחד עבור השני".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x