xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אשתו של השוטר שנאשם במותו של פלויד תחליף את שמה

אשתו של השוטר הנאשם בהרג של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס, הגישה בהגשת טפסי הגירושין בקשה לשנות את שמה, היא לא פירטה לאיזה שם היא תחליף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שוטרים במנהטן (צילום באדיבות המצלם)
שוטרים במנהטן (צילום באדיבות המצלם)

אשתו של השוטר דרק צ'אובין מתכוונת לשנות את שמה, קלי צ'אובין בת 45, הגישה בטפסי הבקשה לגירושין, גם בקשה לשנות את שמה, יום לאחר שבעלה איתו היא חיה כמעט 10 שנים, נעצר והואשם ברצח מדרגה שלישית במותו של ג'ורג' פלויד, גבר אפרו אמריקני שמת על ידי דרק לאחר שנמחץ תחת השוטר.

עתירת הגירושין בת שמונה העמודים, שהתפרסמה ביום שני, חשפה מעט פרטים על הגירושין הצפויים, מעבר לדברים הרגילים שרואים בטפסי גירושין.

היא אמרה לבית המשפט שהיא מתכוונת לשנות את שמה. אך היא לא חשפה באיזה שם היא מתכוונת להשתמש. האשה עבדה כמתווכת, לזוג יש שני בתים באוקדייל – מינסוטה ובווינדנדר – פלורידה, כך לפי רישומי בית המשפט.

כמעט 2,000 בני אדם נעצרו במהלך חמשת ימי ההפגנות בעיר ניו יורק עד כה. המשטרה אישרה כי הם עצרו אתמול 700 בני אדם לאחר שהפרו את העוצר, ללא ספק המספר הגדול ביותר במעצרים באחת מההפגנות בניו יורק וכמעט כפול מסך כל חמשת הימים האחרונים.

מספר שוטרים נוספים נפצעו אתמול, כולל חוקר משטרה שחקר פריצות ברובע ברונקס, השוטר הוכה באכזריות באמצעות חפץ מעץ. בנוסף שוטר נדרס על ידי מכונית ונמצא במצב קשה. המכונית הייתה עמוסת בוזזים שנמלטו מהמשטרה. יותר מ -40 שוטרים נפצעו מאז יום חמישי בערב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x