xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אשתו של השוטר ביקשה להתגרש. טראמפ הכריז על 'אנטיפה' ארגון טרור

טראמפ הודיע: "ארצות הברית של אמריקה תכיר ב'אנטיפה' כארגון טרור". אשתו של השוטר פתחה בהליכי גירושין
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)

טראמפ תקף את מושלי המדינות שלא מטפלים במהומות מספיק בקשיחות. "דמוקרטים המנהלים ערים ומדינות צריכים להסתכל על הפסקה מוחלטת של השתוללות האנרכיסטים של השמאל הקיצוני במיניאפוליס אמש. המשמר הלאומי עשה עבודה נהדרת, ויש להשתמש בה במדינות אחרות לפני שיהיה מאוחר מדי." כתב טראמפ.

בתוך כך הודיע טראמפ כי הוא ארצות הברית תכיר בארגון 'אנטיפה' כארגון טרור, לאחר שאנשי הארגון לכאורה התפרעו והשתוללו וביצעו מעשי ביזה לאחר מותו של ג'ורג' פלויד.

טראמפ שיבח את המשמר הלאומי. "ברכות למשמר הלאומי שלנו על העבודה הנהדרת שעשו מייד עם הגעתם למיניאפוליס, מינסוטה אמש. ארגון אנטיפה שהובילו אנרכיסטים בין השאר, הושבתו במהירות. זה היה צריך להיעשות על ידי ראש העיר בלילה הראשון וזה היה מונע בעיות." כתב טראמפ.

בתוך כך אשתו של דרק צ'אובין, השוטר שהרג את פלויד, ביקשה להתגרש ממנו. הוא מואשם ברצח מדרגה שלישית והריגה של ג'ורג' פלויד, את הבקשה לגירושין הגישה עורכת דין המייצגת את אשתו.

כזכור עשרות אלפי אנשים יצאו לרחובות ברחבי ארה"ב להפגין נגד הריגתו של ג'ורג' פלויד. גבר אפרו אמריקאי שנהרג על ידי שוטר לבן שמחץ את צווארו של פלויד עם ברכו.

עשרות ערים ברחבי ארה"ב, כולל מיניאפוליס, אטלנטה וושינגטון הבירה, סבלו מהפגנות גדולות, ונדליזם וביזה ואלימות חסרת גבולות מצידם של המפגינים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x