xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אשה דיווחה כי גבר אפרו אמריקאי מאיים על חייה, והרשתות החברתיות סערו בארה"ב

אישה לבנה התנצלה לאחר שהזמינה משטרה לגבר שחור ואמרה למוקדן "יש איש אפרו-אמריקני שמאיים על חיי" האשה ספגה ביקורת קשה ברשתות החברתיות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
האשה והכלב ללא רצועה. (צילום רשתות חברתיות)
האשה והכלב ללא רצועה. (צילום רשתות חברתיות)

אישה לבנה התנצלה על כך שהזעיקה אתמול בבוקר משטרה (ב') לגבי גבר אפרו אמריקאי בסנטרול פארק ניו יורק, לאחר שהשניים התווכחו על הכלב שלה שלא היה קשור לרצועה לפי כללי הפארק. איימי קופר אמרה ל- CNN שהיא רוצה "להתנצל בפני כולם בפומבי, אני לא גזענית. לא התכוונתי לפגוע בגבר הזה בשום דרך" היא אמרה. והוסיפה כי היא גם לא התכוונה לפגוע בקהילה האפרו-אמריקנית.

הויכוח שלה עם הגבר הפך לויראלי ברחבי ארצות הברית לאחר שהיא הלכה עם הכלב שלה בפארק, בזמן שכריסטיאן קופר (אין קשר משפחתי) צפה בציפורים באזור מיוער בסנטרול פארק. שניהם אמרו ל- CNN כי המחלוקת החלה מכיוון שהכלב לא היה קשור לרצועה, בניגוד לכללי הפארק. כריסטיאן קופר תיעד בסרטון חלק מהמפגש שלהם ופרסם אותו בפייסבוק, שם הוא שותף אלפי פעמים והפך לנושא חם מאד בטוויטר.

"אני מצלמת ומתקשרת לשוטרים", נשמעת איימי קופר אומרת בסרטון, "אני הולכת להגיד להם שיש אדם אפרו-אמריקני שמאיים על חיי."

ממשטרת ניו יורק נמסר ל- CNN כי בזמן הגעת השוטרים למקום, הגבר והאשה לא היו במקום, ולא בוצעו שום מעצרים. "אני חושבת שפחדתי רק". אמרה איימי קופר. "כשאת לבד במקום הזה, את לא יודעת מה קורה."

הרשתות החברתיות גועשות, ולטענת אנשים מהקהילה האפרו אמריקנית, האירוע מצביע כדוגמה נוספת לכך, כי "אנשים לבנים קוראים למשטרה על אפריקאים אמריקאים ללא שום סיבה".

"צילמתי את זה בוידיאו כי חשבתי שחשוב לתעד דברים", אמר כריסטיאן קופר. "לרוע המזל אנו חיים בעידן שבו רואים גברים שחורים כמטרות. האישה הזו חשבה שהיא תוכל לנצל את זה לטובתה, ואני לא קיבלתי את זה."כשנשאל אם יקבל את התנצלותה, כריסטיאן קופר אמר ל- CNN כי "אם זה אמיתי ואם היא מתכננת להמשיך ולהקפיד על רצועה קשורה לכלב שלה אז אין לנו בעיות זה עם זה.

"כריסטיאן קופר, שתיאר את עצמו כצופה מושבע של ציפורים בשעות הבוקר, היה במקום שנקרא 'רמבלה', קטע בסנטרול פארק עם מלא שבילים מפותלים עם עשבים ועצים שמושכים למקום למעלה מ-230 מיני ציפורים. ואז הוא ראה כלב ללא רצועה, הוא פנה לבעלת הכלב שתחבר רצועה, והיא הזמינה משטרה למקום וטענה כי גבר אפרו אמריקאי מנסה לפגוע בה.

האשה טענה כי הגבר צרח עליה, וכי היא ידעה שאסור לשחרר כלבים במקום ללא רצועה, היא חששה והזמינה משטרה, הגבר טען שהוא לא צרח עליה, רק העיר לה שתחבר רצועה לכלב, כי הכלב הורס את השיחים וזה פוגע בשלוות הציפורים. השניים התקוטטו מילולית סביב רצועת הכלב. כריסטיאן קופר, על פי הפוסט בפייסבוק שלו, אמר לה אז: "תראי, אם את עושה מה שאת רוצה, אני אעשה מה שאני רוצה, אבל את לא תאהבי את זה."

"לא ידעתי מה המשמעות של זה. כשאת לבד באזור מיוער, זה ממש מפחיד, נכון?" אמרה איימי קופר. כריסטיאן קופר אמר שהוא הוציא אוכל טעים במיוחד של כלבים לתת לכלב. הוא אמר ל- CNN שהוא לוקח איתו פינוקי כלבים כדי לגרום לבעלי כלבים לחבר את הכלבים שלהם לרצועות מכיוון שלניסיונו, בעלי כלבים שונאים אדם זר שמאכיל את כלביהם, והם מיד קושרים אותו לרצועה. איימי קופר אמרה שהוא זרק את הפינוקים על הכלב שלה. כריסטיאן קופר אמר שהוא מעולם לא השליך את הפינוקים. ואז התחיל להסריט את האירוע שהרשתות החברתיות באמריקה מדברות על זה ללא הרף.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x